FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
vad tycks?
Ska ligga lite annonser på sidorna också. Kodas för tillfället men släpps snart. Riktad mot yngre som sagt och är ett litet community där man kan hyra spelservrar gratis. En footer + lite tydligare flikar är noterat, vad tycker ni annars? Kritik på design endast, tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Säg gärna till om den ser konstig ut i någon webbläsare eller dylikt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
- Borde vara mer marginal mellan inloggningen och menyn.
- 1 pixel fel i botten (bifogad bild). - Mellanrum mellan "kommentera" och (*) antalet kommentarer. - Marginal mellan rubrik och "Skriven av...", ser väldigt fult ut när det är så ihop tryckt. - Vore fint med någon hover effekt på menyn. (Använder Firefox 3 på Mac OS X) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra tips Karl, thx.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker det ser mer ut som en blogg än serveruthyrning
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja det kan jag väl hålla med om lite. Designen är inte skräddarsydd för ändamålet, köpte den på en auktion här på WN. Tror en footer + lite knappar för flikarna kan hjälpa till lite, har du några tips på vad som borde läggas till/ändras?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lite tips, en del handlar mycket om smak, så ta det med en nypa salt
*Det borde vara hover på alla länkar. *Jag har svårt med färgkombinationen rosa, den röda knappen och felmeddelandet när man inte kan logga in. *Skulle vara snyggt om du kunde matcha färgen på den aktiva fliken med logga in-knappen *Skippa bordern på hr-taggen och gör den 2px fetare istället. *Öka marginalen mellan rubriken och skriven av några px. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Man skulle kunna hyffsa till loggan ngt tycker jag...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lite offtopic:
Vill du kolla hur din hemsida ser ut i olika webbläsare, så rekommenderar jag starkt: http://browsershots.org/ Du väljer själv vilka webbläsare som den ska kolla din hemsida i, den kollar i de du valt, laddar upp screenshots, som du kan kolla på när den laddat upp. Funkar perfekt, enligt mig. Tips: När den laddar upp, så kan du behöva förlänga sessionstiden, finns en knapp för det. Du ser den när du väl är där. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|