FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Atens OS-invigning var minst sagt en otrolig kavalkad i hur man kan spendera enorma summor pengar. Tyckte faktiskt att det var en av de bättre OS-invigningarna. Det var minst sagt mäktigt.
Nu när OS äntligen är invigt kan man alltid spekulera i den Svenska OS-truppens chanser till medaljer. Jag sätter min femma på 16 medaljer, varav 6 guld, 4 silver och 6 brons. Vad tror ni? Hur tror ni att OS i stort blir? Och hur spekulerar ni angående de två Grekiska sprinterstjärnorna mystiska MC-olycka? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Visst var det en makalös invigning
![]() Det är dock lite synd att man redan tjuvstartat med några grenar ex. damfotboll och bågskytte (intresserad B) ). MVH Linus Karlsson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Damfotboll !? Jag säger inget så har jag inget sagt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker du inte ens att det är lite intressant då Sverige är med och tampas om guldet, de bör ju ha en bra chans. 2:a i VM förra året.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
De där 2 grekerna ska inte få delta. Liksom för det första är de antagligen doppade, för det andra begick de regelbrott genom att inte komma till doppingtestet, för det tredje så befann de sig inte där de rapporterat att de skulle. Slutar väl med att de säger att de hade en kärleksaffär med varandra för att komma undan.
Vem åker motorcyckel när man snart ska vara med i en OS invigning ? Invigningen var helt ok, gillade effekterna med skulpturerna som delades upp och stjärnhimmeln som bildade en dna-sträng. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som i stort sett alla andra svenskar missade jag de första 15 minuterna. Har kollat på svt.se, men hittade inte hela invigningen där. Tycker åtminstone att de borde ge oss svenskar möjlighet att få se hela, fastän de har gjort bort sig lite.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |