FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjenare!
Jag är helt ny här, och har tittar runt lite och fått syn på att de är en hel del som säljer sina designer till hemsidor här. ![]() ![]() ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Så, här har vi första designen då. http://www.ladda-upp.com/bilder-a/design1-617.jpg Bannern med flickan, Froda design loggan och de staplade hemsidorna till höger om texten, kommer inte att följa med, utan de är bara utfyllnad i exemplaret. (Kommer att ta bort allt innan jag skickar över designen.) De som säljs är PDS filen, och om man vill så har jag även också en html sida utav denna design, som är gjord i dreamweaver. Jag har bara varit lat och slajsat sidan i photoshop och sedan lagt in den i dreamweaver.. Men om man då vill ha html sidan också, så läggs 50kr på budet. Startbudet börjar på: 199kr Köp nu pris: 700kr (med html sidan: 750kr) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Här har vi andra designen. http://www.ladda-upp.com/bilder-a/design_2-786.jpg På denna design ingår inte Froda design loggan, de två bannarna och bilderna på Webdesign och Referenser. Inte heller texten på nyheterna, eftersom att de bara är skämt.. (utfyllnad) (Kommer att ta bort allt innan jag skickar över designen.) De som säljs är PDS filen, och om man vill så har jag även också en html sida av denna design, som är gjord i dreamweaver den också. Jag har bara varit lat och slajsat sidan i photshop och sedan lagt in den i dreamweaver.. Men om man vill ha html också, så läggs 100kr på budet. (de va lite mer jobb att sätta ihop denna är den förra designen..) Startbudet börjar på: 199kr Köp nu pris: 700kr (med html sidan: 800kr) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Här har vi den tredje designen. http://www.ladda-upp.com/bilder-a/design_3-161.jpg På denna designen ingår inte Froda design loggan, Bannern, och kontakt informationen.. (Kommer att ta bort allt innan jag skickar över designen.) De som säljs i de här paketet är PDS filen, och om man vill så har jag även en html sida på den hära. Som också är gjord i dreamweaver. Och som med dem andra, så har jag även varit lat igen, och slajsat sidan i photoshop och sendan plockat ihop den i dreamweaver. Jag lägger till 50kr på budet, vid köp av HTML sidan. Startbudet börjar på 199kr Köp nu pris: 700kr (med html sidan: 750kr) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag behåller rätten att inte sälja. Buden avslutas 3 dagar efter första lagda bud. Jag säljer som Privatperson! Skicka pm om ni undrar nått! Lycka till ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag rekommenderar att du laddar upp PNG bilder istället för JPEG då man får dålig kvalité på JPEG eftersom att de är komprimerade.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
klart och tydligt hur designerna ser ut?[/QUOTE]
Nej, png-filer blir mycket bättre kvalité [/QUOTE] Ja jo, jag vet. Men man ser ändå hur designen ser ut, i JPEG format ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Man kan bara zooma in på design 1 och 3 :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Så på den första designen får man en PSD med en menyrad, en footer och lite text i mitten som man inte har någon användning för?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Edit: Sorry, 199 kr. Pekade bara på att om bilder och illustrationer inte medföljer så finns där inte så mycket av värde kvar. Dock, lycka till med budgivningen! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|