FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Nu säljer jag siten www.stinkbomber.se Det är en rewardsite med mycket bra trafik och inkomst. Jag säljer den pga tidsbrist Detta är sifforna för idag. 26246st medlemmar. 64st nya medlemmar idag. 4621st skickade stinkbomber. sidan har idag möjlighet för betalning av stinkbomber via sms/telefon men de största pengarna kommer från affiliateprogram Givetvis kan ni få statistik och inkomster om ni skickar ett PM Jag har idag bud på 80k för siten. då ingår: domännamn befintlig design databas med medlemmar php databasfunktionalitet för klick osv siten med alla funktioner, design, och kod skript finns för att mäta leads från double och affiliator kontakt med stinkbombsimportör Sidan är oerhört populär bland en yngre målgrupp och är ganska självdrivande i form av marknadsföring. Bra system för värvningar av vänner finns genom bla MSN och det tillkommer mycket gratis backlinks från olika sidor Jag hoppas kunna hitta någon seriös webbmaster som kan driva sidan framåt. Möjligheter finns att utveckla den med liknande produkter som kan fås från kontakt Jag reserverar mig mot skambud och oseriösa spekulanter Har ni några frågor så skicka PM MVH Tobias |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|