FAQ |
Kalender |
![]() |
#451 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Maila adressen nedan i signaturen så får jag kolla vad som skett i ditt fall. MVH Affiliator |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Affiliator.
Nu vill jag ha svar från er. Jag har skickat några tickets angående min utbetalning. Jag har inte fått en utbetalning på 6 månader och ni angav först att det var fel kontouppgifter men efter jag ändrade det har jag fått ett svar att det nu stämmer och att nästa utbetalning kommer inom 2 veckor. Detta var 2 månader sedan. Snälla, kolla upp detta. Mitt konto är [email protected] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi har skickat ett mail till dig om varför du inte har fått din betalning, vänligen återkom till mig så får vi detta fixat. Anledningen är för du har angett fel bankuppgifter och varje gång vi har försökt göra en utbetalning till dig så har pengarna studsat tillbaks till oss.
MVH Affiliator |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej.
Skulle ni inte kunna fixa er hemsida som lidit av allvarliga prestandaproblem under flera år. Om det tar mer än 4 minuter att logga in är det inget jag gärna gör. Klockade precis på 4 min, 13 sekunder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan inte annat än att hålla med. Ger inte bra första intryck.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Vi har jobbat på en uppdatering av inloggningsdelen och inloggningen ska gå betydligt snabbare nu. Vänligen hör av er till oss om ni fortfarande har problem med långa inloggningstider. MVH Affiliator |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | ||
|
|||
Medlem
|
Frågar här också som jag har frågat många andra affiliate nätverk. Jag är under 18 år, går det att få hem något brev och min målsman skriver på för att jag ska kunna få utbetalning av er?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Vi på Affiliator växer enormt just nu och får in allt fler program som riktar sig till våra grannländer, därför letar vi efter fler intressanta Publishers som kan hjälpa oss i övriga Norden. Är du en av dom signa då upp dig här: http://www.affiliator.se/bli-medlem Bland annat söker vi Publishers till Firstdate som är en Skandinavisk dejtingsajt som ger en mycket generös ersätting som följer nedan: Man - Medlem: 10,00 kr Kvinna - Medlem: 15,00 kr Man - betalande medlem: 200,00 kr Kvinna - betalande medlem: 250,00 kr Vi ger dig även en iPad värt ca 5500kr när du nått 100 försäljningar/mån, vilket har visat sig inte vara svårt bland våra andra Publishers. konveteringsgraden för Firstdate.com har varit hos oss: Från ett klick på ett leda 6% Från ett leda till en försäljning 16% MVH Affiliator |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har haft stora problem med affiliator även som publisher.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |