FAQ |
Kalender |
![]() |
#371 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ett annat relaterat problem vid Rapport(realtid); Väljer man t.ex. från den 5 januari till den 5 januari så visas rapporten för hela månaden ändå.
Upptäckte också att ett flertal program avslutas idag (?) pga ändrade villkor, vad är det som har ändrats? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Vi har på ett par år gått från ett nystartat nätverk till ett etablerat nätverk. Därför har vi ungefär 6-7 olika prismodeller för tjänsten, vi samlar nu samman detta till en gemensam modell. För annonsörer som t.ex. inte har haft en månadsavgift tidigare så har en sådan tillkommit och i samband med att dessa ändringar görs så har annonsören rätt att säga upp avtalet. Vi gör detta för att kunna öka vår service både mot annonsörer och affiliates och öka incitamenten för annonsörerna att jobba med sina kampanjer. Finns det några fler frågor kring detta, vänligen maila på adress nedan. MVH Affiliator |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skrev ett email till affiliator angående byte av email adress eftersom den email adress som jan använder har upphört. Har ännu inte fått svar på detta mail?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Vänligen logga in och starta ett supportmeddelande så ordnas det direkt. Om du har problem med att logga in, vänligen maila på adressen nedan. MVH Affiliator |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag startade supportärendet den 31 december år 2009 klockan 19:21:04 angående att få byta email adress.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Som annonsör så kan jag inte se några förbättrade tjänster eller utökad service för den extra kostnaden, som Affiliator hävdar. Vilka förbättringar ser ni som affiliates? Tyvärr kommer det istället medföra att även vi förmodligen säger upp vårt avtal, men i första hand kommer vi (dessvärre) sänka ersättningen till våra affiliates då vi måste kompensera för Affiliators girighet och se om det är möjligt att överhuvudtaget behålla vårt program.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Eventuella ytterligare frågor kring detta besvaras gärna via wn snabel-a affiliator.com. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tänkte bara påminna att statistiken för Rapport (realtid) inte fungerar som den ska. Den väljer "från"-dag till "02" oavsett vilket datum man väljer. (&day1=2)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | ||
|
|||
Banned
|
Någon som vet ifall Fritidsresor eller Nazar ingår i något Affiliates-program?
Edit: Jag vet nu vart följande bolag har sitt säte om man ska använda dom. Senast redigerad av StateCollapse den 2010-01-15 klockan 18:35 Anledning: Jag har fått svar på min fråga, så ingen behöver besvara min fråga. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|