Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Officiella Affiliator-tråden

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-06-09, 18:22 #351
Affiliators avatar
Affiliator Affiliator är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2009
Medlem
Affiliators avatar

Citat:
Ursprungligen postat av stensio
Citat:
Ursprungligen postat av Affiliator
Vi söker nu Program Managers till vårt Stockholmskontor, se mer information nedan!

http://www.webmasternetwork.se/f17t37016.html
Kanske läge att anställa ett par personer till kundtjänst samtidigt. Vore ju trevligt om ni nån gång kunde svara på era supportärenden...

Tänkte passa på att tipsa er andra om att inte samarbeta med Accessora via Affiliator då de inte godkänt/nekat sales sen i oktober 2008 för min del. Affiliator svarar inte heller på frågor angående detta ärende. Känns inte direkt seriöst.
Hej Stensio,

Vi inväntar ett svar från Accessora, därav har du inte fått svar på din förfrågan ännu. Vi hoppas lösa problemen inom kort.

MVH Affiliator support
Affiliator är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-09, 19:13 #352
Nicklas Nicklas är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2004
Nicklas Nicklas är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Citat:
Originally posted by -stensio@Jun 9 2009, 18:05
Citat:
Vi söker nu Program Managers till vårt Stockholmskontor, se mer information nedan
Kanske läge att anställa ett par personer till kundtjänst samtidigt. Vore ju trevligt om ni nån gång kunde svara på era supportärenden...
Tänkte passa på att tipsa er andra om att inte samarbeta med Accessora via Affiliator då de inte godkänt/nekat sales sen i oktober 2008 för min del. Affiliator svarar inte heller på frågor angående detta ärende. Känns inte direkt seriöst.

Hej Stensio,
Vi inväntar ett svar från Accessora, därav har du inte fått svar på din förfrågan ännu. Vi hoppas lösa problemen inom kort.
MVH Affiliator support
Ni kanske skulle gå in och autogodkänna allt som är äldre än 2-3 veckor. Som webbbutik vet man rätt snabbt vilka förmedlade odrar som är betalda och levererade och returrätten är 14 dagar.
Oläst 2009-06-09, 19:26 #353
Affiliators avatar
Medlem

Medlem
Affiliators avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas
Citat:
Originally posted by -Affiliator@Jun 9 2009, 17:22
Citat:
Originally posted by -stensio@Jun 9 2009, 18:05
Citat:
Vi söker nu Program Managers till vårt Stockholmskontor, se mer information nedan

Hej Stensio,
MVH Affiliator support

Ni kanske skulle gå in och autogodkänna allt som är äldre än 2-3 veckor. Som webbbutik vet man rätt snabbt vilka förmedlade odrar som är betalda och levererade och returrätten är 14 dagar.
Hej,

Vi har byggt in en sådan funktionalitet i systemet och har tidigare aviserat detta till annonsörerna. Dock så behöver vissa mer individuella tider beroende på returnvillkor osv och vi har inte aktiverat funktionen ännu. Vi planerar göra detta i höst. Detta för att skapa mer trygghet för affiliates och för att minska ledtiderna.

MVH Affiliator support
Oläst 2009-06-10, 09:31 #354
stensio stensio är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
stensio stensio är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Originally posted by Affiliator@Jun 9 2009, 18:22

Hej Stensio,
MVH Affiliator support
Har Accessora gått under jorden eller ekonomiska problem tro? Har väntat på svar sedan ni "skickade vidare" frågan till Accessora den 16:e april i år. Lite väl lång handläggningstid enligt min mening.

Är det någon mer här på WN som har samma problem med Accessora?
stensio är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-10, 09:40 #355
Affiliators avatar
Medlem

Medlem
Affiliators avatar

Citat:
Ursprungligen postat av stensio
Citat:
Hej Stensio,
MVH Affiliator support

Har Accessora gått under jorden eller ekonomiska problem tro? Har väntat på svar sedan ni "skickade vidare" frågan till Accessora den 16:e april i år. Lite väl lång handläggningstid enligt min mening.

Är det någon mer här på WN som har samma problem med Accessora?
Som jag uppfattat det handlar det om ett missförstånd kring funktionaliteten vid godkännande och nekande av sales. Det är givetvis inte bra att det har gått så lång tid utan att problemet är åtgärdat.
Oläst 2009-06-13, 11:41 #356
Joel Falck Joel Falck är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2006
Joel Falck Joel Falck är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2006
Hej Affiliator!

Jag har ett önskemål om en funktion, och det är en länk 'Kontakta ansvarig för programmet' från varje programinfo-sida. Skulle vara väldigt behändigt och förenkla att ställa frågor direkt till företaget bakom programmet, och inte minst för att skapa en relation med dem.

Jag ser i och för sig problematiken med det här, d v s att programansvarige inte vill bada i frågor från Affiliates, men jag tror ändå att de in längden skulle vinna på ett sånt här upplägg. En lösning kanske kan vara att låta annonsörer välja om de inte vill ha en sådan länk under sin programinfo?
Joel Falck är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-17, 18:21 #357
jaffa jaffa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
jaffa jaffa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Försöker ta ut statistik från programmet men när jag laddar hem den i excel format är det ju en annan statistik än den som visas som inloggad. Skulle ju underlätta storligen om ni kunde se till att den statistik ni visar som inloggad stämmer med den man laddar hem. Är ju lite enklare att sortera etc i excel. Ip nummer och interna ref numret saknas (men finns alltså som inloggad). Det gör att jag inte kan kontrollera mina sales och se statistiken jämfört med vårt eget system. Detta är som annonsör.

Ni måste verkligen bli bättre på er support . Är väl knappast meningen att man ska behöva skriva på ett forum för att få snabbare hjälp...
jaffa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-18, 08:20 #358
Affiliators avatar
Medlem

Medlem
Affiliators avatar

Citat:
Originally posted by jaffa@Jun 17 2009, 18:21
Försöker ta ut statistik från programmet men när jag laddar hem den i excel format är det ju en annan statistik än den som visas som inloggad. Skulle ju underlätta storligen om ni kunde se till att den statistik ni visar som inloggad stämmer med den man laddar hem. Är ju lite enklare att sortera etc i excel. Ip nummer och interna ref numret saknas (men finns alltså som inloggad). Det gör att jag inte kan kontrollera mina sales och se statistiken jämfört med vårt eget system. Detta är som annonsör.

Ni måste verkligen bli bättre på er support . Är väl knappast meningen att man ska behöva skriva på ett forum för att få snabbare hjälp...
Hej Jaffa,

Jag saknar en förfrågan från dig, kontakta oss på mailen nedan så återkommer vi till dig snarast.

MVH Affiliator support
Oläst 2009-07-13, 14:51 #359
dark dark är inte uppkopplad
Read Only

Reg.datum: Sep 2007
dark dark är inte uppkopplad
Read Only

Reg.datum: Sep 2007
Jag har haft över 900kr på mitt konto nu hur länge som helst. och mitt saldo för utbetalning har stått på 129kr hur länge som helst, hur länge ska det ta egentligen för företagen att betala in sina fakturor?
dark är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-13, 14:59 #360
Affiliators avatar
Medlem

Medlem
Affiliators avatar

Hej Dark,

Vi kan tyvärr inte hjälpa dig här via WN utan du får öppna ett supportärende på affiliator.se

MVH Affiliator
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 3 (0 medlemmar och 3 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:13.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017