FAQ |
Kalender |
![]() |
#351 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vi inväntar ett svar från Accessora, därav har du inte fått svar på din förfrågan ännu. Vi hoppas lösa problemen inom kort. MVH Affiliator support |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Vi har byggt in en sådan funktionalitet i systemet och har tidigare aviserat detta till annonsörerna. Dock så behöver vissa mer individuella tider beroende på returnvillkor osv och vi har inte aktiverat funktionen ännu. Vi planerar göra detta i höst. Detta för att skapa mer trygghet för affiliates och för att minska ledtiderna. MVH Affiliator support |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Är det någon mer här på WN som har samma problem med Accessora? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Affiliator!
Jag har ett önskemål om en funktion, och det är en länk 'Kontakta ansvarig för programmet' från varje programinfo-sida. Skulle vara väldigt behändigt och förenkla att ställa frågor direkt till företaget bakom programmet, och inte minst för att skapa en relation med dem. Jag ser i och för sig problematiken med det här, d v s att programansvarige inte vill bada i frågor från Affiliates, men jag tror ändå att de in längden skulle vinna på ett sånt här upplägg. En lösning kanske kan vara att låta annonsörer välja om de inte vill ha en sådan länk under sin programinfo? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | ||
|
|||
Medlem
|
Försöker ta ut statistik från programmet men när jag laddar hem den i excel format är det ju en annan statistik än den som visas som inloggad. Skulle ju underlätta storligen om ni kunde se till att den statistik ni visar som inloggad stämmer med den man laddar hem. Är ju lite enklare att sortera etc i excel. Ip nummer och interna ref numret saknas (men finns alltså som inloggad). Det gör att jag inte kan kontrollera mina sales och se statistiken jämfört med vårt eget system. Detta är som annonsör.
Ni måste verkligen bli bättre på er support . Är väl knappast meningen att man ska behöva skriva på ett forum för att få snabbare hjälp... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag saknar en förfrågan från dig, kontakta oss på mailen nedan så återkommer vi till dig snarast. MVH Affiliator support |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | ||
|
|||
Read Only
|
Jag har haft över 900kr på mitt konto nu hur länge som helst. och mitt saldo för utbetalning har stått på 129kr hur länge som helst, hur länge ska det ta egentligen för företagen att betala in sina fakturor?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Dark,
Vi kan tyvärr inte hjälpa dig här via WN utan du får öppna ett supportärende på affiliator.se MVH Affiliator |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|