FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Du har ju uppenbarligen registrerat den i hopp om att få några kronor för att domänen heter samma som dryckesföretaget, inte för att det är ett unikt namn som kan locka nya användare.
Förslagsvis så erbjuder du Coca Cola domänen, så kanske du får några kronor för beväret att du reggade den. Annars lär du antagligen dras in i en tvist och det kan nog bli ganska dyrt. Fast helst tycker jag att du ska stå på dig, utmana det lilla jänkarbolaget istället och för löpande dagbok här på WN över dina "framgångar". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tjuvar försöker också tjäna pengar men de hänger inte på WN och ber folk värdera deras stöldgods. Det gör de på Blocket.
Så dagens tips för de som vill sälja domäner som är varumärkesintrång samt tjuvgods är... BLOCKET.se! Detta inlägg är sponsrat av Schibstedt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Nu blir det hur som helst sovdags! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Banned
|
Antingen är du riktigt dum i huvudet eller så måste du ha rejält med pengar.
Att utmana ett av världens största bolag över en struntsumma för en domän, är att be om bråk. Skicka ett mail till CocaCola innan det är försent, så är dom kanske snälla och ger dig en slant för besväret. Annars kan du nog bli väldigt fattig ett bra tag framöver. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men det här måste ju vara ett av de mest uppenbara troll jag sett på länge... Inte ofta de kommer till WN i och för sig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du kan alltid bygga en Cocacola site, där du har ett nytt varumärke som typ Panta (Fanta?). Det hade dragit in cash, skicka PM om du är intresserad.
...Jag har ju alltid gillat blocket, så varför inte detta ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Annars har han en rätt unik humor, som kan bli rätt kostsam tillslut... |