FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Hur fan bortförklarar man 703 betalningsanmärkningar? Vad säger dom när de inte får kredit på grund av detta? Samhällets fel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
|
Samhällets fel på ett sätt, då man låter folk låna mycket så länge de inte har prickar. Det är raka vägen in i fällan för till slut har man lånat för mycket och har ingen möjlighet att betala av.
Har man hamnat där så skiter man väl i att det kommer en prick till om man har 100 redan. man räknar med att de försvinner med tiden, vilket oftast inte gör. Men enligt mig som satt i den sittsen en gång i tiden själv, med över 20 prickar iaf så är det upp till individen att ta tag i det, kunde jag så kan alla. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
|
Citat:
Det är nog ett fåtal som tänker: Citat:
Utan det blir tre år för varje anmärkning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tänk på att betalningsanmärkningar kan uppstå på många sätt som t ex att man har ekonomiska svårigeheter av diverse orsaker och då kanske man inte har råd att betala diverse saker.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Man måste skilja på betalninganmärkning och obetalda skulder. En kund som hade skulder som nu är betalda men kanske gav en, två eller flera betalningsanmärkning kan jag leverera till mot faktura (beror givetvis på hur stor summan är). Har däremot kunden obetalda skulder hos kronofogden så vill jag gärna ha förskott.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
|
Citat:
|