FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bonjour!
Nu har jag fått ett mail ifrån ett företag som heter just som mig alltså wosbee och dom ville att jag skulle byta namnet på mig här inne vilket jag kan göra om bara admin tillåter det, i alla fall så har jag så himla svårt att komma på något och nu sitter jag här utan namn, det är lite därför jag vänder mig till er, det måste vara lite fresh och klinga rätt.. Tänk på att jag skall starta en privat blogg så namnet måste vara ledigt med så att man kan regga det och helst en .se om det går. Alla förslag är välkommen, men ta det på en seriös nivå. Vill ni inte ta namnet här inne så skicka ett PM vill ni ha ett litet pris så får namnet allt vara bra. Ciao! Fredrik Jönsson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vanes låter fräscht som en amerikansk high school-tennisspelare.
Och Vanes.se (Vanesse) låter som ett fräscht Shampoo. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fredrik Jönsson
Jönsson Fredrik Fredrik F-jönsson Fredde Freddy FredrikJ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Wosbee finns vare sig i företagsregistret eller varumärkesregistret vad jag kan se.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du måste inte byta alias bara för att de önskar att du gjorde det. Som om jag skulle byta bara för att det råkar finnas nån IT-butik med samma namn...
Vill du ändå gå dem till mötes kanske kunde du testa en metod där du utgår från ditt namn. Det blir ju iaf lite personligt då och risken - om du är som jag - att du skulle tröttna eller växa ur ditt alias är mindre. Ta de två eller tre första ur både för- och efternamn och kasta om ordningen, lek med bokstäverna. Rätt vad det är kommer du på nåt. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||