Citat:
	
	
		| 
			
				 
					Ursprungligen postat av allstars
					
				 
				 Har ni många frågor då? Är det återkommande frågor eller olika varje gång? 
Många av vanliga frågor kan lösas via en bra faq/kundsupportsida, vilket känns som företag borde titta på mer; speciellt de som redan har en (de är ofta väldigt dåliga).  
			
		 | 
	
	
 
Du har förstås helt rätt. Samtidigt så upplever iallafall jag att en online-support skapar en mer personlig relation till kunden/besökaren. 
	Citat:
	
	
		| 
			
				 
					Ursprungligen postat av Yoghurt
					
				 
				 Angående livesupport programvara så kan jag rekommendera  http://livehelp.stardevelop.com/
Mycket bra livesupport som du administrerar och sköter via ett windowsprogram. 
Inte heller är det något vidare dyrt men man lär hosta det själv.   
			
		 | 
	
	
 Tack! skall titta på det.