FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Såg den ikväll och är väl inte direkt besviken, men helt klart överskattad. Vet inte om det beror på att det kommit så få bra "storfilmer" på sistone att denna rankas högt men det är inte mycket mer än en "vanlig" uppföljare med förbaskat hög budget. Begins var däremot ett mästverk, detta kommer inte i närheten, trots mer pengar och mer pang-pang. Vore jag 15 igen så hade jag nog älskat den dock.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ne uppföljaren i detta fallet var mycket bättre och jag är inte 15
![]() Skådespelarna gjorde ett bättre jobb. Storyn var djupare. Ingen typisk superhjälte film ![]() Men alla tycker olika=) jag tycker bara dom som ger låg rating och skriver en dålig recension bara för att det är en våldsam och mörk film och på det sätt drar ner filmens totala rating på imdb inte ska se på en våldsam film om dom inte gillar våld och sen hugga ner filmen. hoppas vi får in fler åsikter=) negativa som positiva=) teddyjohan menade inte ditt inlägg=) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Även jag såg den igår, batman/spiderman osv har inte riktigt varit min grej men denna var hyffsat nice..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lite dåligt formulerat kanske:P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker det är lätt årets film! Grymt banbrytande men ändå orginell rolltolkning av Jokern!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Heath Ledger som nyligen avled drar upp betyget känns det som. Sen så är ju betyget på imdb högre vid premiär.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Känns lite som att Jokern dog med Heath Ledger. Nu kommer vi förmodligen aldrig mer få se någon spela Jokern i en Batman-film. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||