FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi säljer våra shoppar inom hälsokost www.apoteknordica.se www.bantaidag.se www.fitnessshoppen.se www,halsoshoppen.se.Har precis bokat annonser på expressen och icakuriren för sammanlagt 40.000kr de ska ligga i 3-4månader,det får man som bonus med i köpet.snabb äffär .omsättning tar vi med seriösa köpare med pengar och som inte ödslar tid.visst varulager för 5-10.000.printer till pacsoft ingår med.lev.kontakter ingår.antalet besökare,kolla trackern på en shopp,de andra vet jag inte exact men det intressanta är försäljningen.finns på kelkoo,pricerunner,kört 3 nummer tidigare i tidningen hälsa och kört lite då och då adwords.apoteknordica.se har pagerank2 tror jag det var.Klart mer att göra med dem men de rullar på skapligt,så ge bud.minsta bud 60.000kr maila mig Era bud.slutdatum?När det slutar komma bud.Kan tänkas byte mot andra sajter men inte shoppar med fysiska varor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag hittade tracker på en sida, där har du ca 20 besök per dag vilket skulle kunna betyda 80 besök på alla 4? Då finns det väl inte någon omsättning?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nja kan hålla med,lite besök enligt den trackern och jag är tveksam om det är korrekt.Har ex inne på webhotelet på www.bantaidag ca 50besök per dag och apoteknordica är den så står för 70%av omsättningen,skumt va?Antalet besökare är viktigt men kvaliten är ännu viktigare,så jag säljer bra med tanke på trafiken,ex senaste 2 dagarna har jag sålt för drygt 4000kr så det talar för sig själv.Bättre med 30kunder som verkligen sökt dig och dina varor än 300 som inte riktigt vet var de hamnat och varför.Givetvis får de som ger bud och verkligen seriöst intresserade chans att logga in och kolla i shopparna och se på order osv.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|