FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Läs mer här (ber om ursäkt för eventuella stavfel)
Har ni några frågor tveka inte på att kontakta mig genom PM eller via tråden. Jag ber vänligt men bestämt att folk inte börjar smutskasta denna tråd som flera andra trådar som medlemmarna startat i köp-och sälj här på WN. Tack! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
"Webbplatsen ingår ej i något företag och säljes därmed som privatperson."
Uhu.. starta ett EF så kan ni iaf göra lite avdrag. Ang. IDG-artikeln, varför sålde ni inte för 70.000 när ni kunde? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
- För att de drog sig ur, tyvärr! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Kära vänner!
Har glömt bort att jag även har sidan ute på missdomain (som jag tydligen glömt bort helt och hållet) så för den som är intresserad kan buda där, nästa bud (oavsett bud) accepteras, måste bli av med siten, pga andra kommande projekt och är i behov av pengar rätt omgående. Auktionen på missdomain |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den har alltså dragit in totalt 2-3000 sedan juni 2007?
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
.. Verkar så ja.
Isf. tycker jag 9500kr (1000 Euro) verkar lite i överkant. Nåväl, ska inte klaga över priset. En sak jag dock noterade... Citat:
Fantasisiffror? Eller är det något du döljer? ![]() Kan man få screenshots på adminpanelen eller liknande? Är det samma layout eller nåt nytt? Du säger att det är ett CMS (Content Management system), hur mycket av sidan är ställbart direkt ifrån adminpanelen? Även texter i undersidor.php?) Nån form av WYSIWYG editor isf? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
pokerstjärna: skall du sälja nu igen? känns lite som att du raggar gratis reklam, visst skall man kunna ånga sig det man säljer men om jag nu inte är ute och cyklar så är inte detta den tredje gången?
Ursäkta för mitt OT inlägg men var tvungen, tänker inte buda på denna då det känns konstigt just nu med alla dessa köp & sälj trådar om denna sida. och som Jine sa, kan man se printar på den? fanns innan i en annan tråd men hittar inte bilderna nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Och så blir det MYCKET enklare om vi slipper alla dessa onödiga kommentarer. När ska ni lära er?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat: