FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej alla WM-are...
Mitt namn är Eddie och sedan slutet av 2006 driver jag en blocket-liknande annonseringssajt på Balkan. Pga sidans popularitet har jag nu bestämt mig för att göra en ordentlig uppdatering och förbättra framförallt säkerheten men också en del funktioner på sajten. Projekt 1 - Oglasnica.com - Sajten ska göras i Joomla och databasstrukturen ska i princip se ut som den gör idag (www.oglasnica.com). - Jag har tiitat över några componenter för Joomla (classifieds) som skulle kunna fungera. Jag är självklart intresserad av att höra vad du tycker.. - Du ska kunna återskapa databasstrukturen i Joomla (länder, provinser, kategorier och underkategorier) - Användare ska kunna söka annonser efter land/provins och kategori - Användare måste skapa ett konto för att lägga in en annons - Annonsen ska innehålla max. 3 bilder - Design står jag själv för... Hör av dig snarast om du har en bra lösning för denna projekt. Det är en fördel om du bor i Göteborg men inget krav. Eddie Sulejmanovic 0735-331615 [email protected] |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|