FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har jag varit ledig några dagar så får jag alltid ont i fingrarna när jag skall börja jobba igen. Har dock upptäckt att en riktigt bra mus + tangetbord gör att detta inte uppkommer.
Om du jobbar framför datorn - se till att dina arbetsverktyg är av bästa kvalité och bra för din kropp. En snickare skulle aldrig acceptera att hans chef gav honom en hammare för 50 kr köpt på Biltema. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har senaste året flera gånger kommit på mig själv med att räkna från 0 istället för 1 även i livet utanför datorn.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Jag funderade t.ex. på varför det inte fanns nån vettig sökfunktion på min lokala bokhandel. Annars kan man göra som min bror efter en hård arbetsdag; komma på sig själv med att fundera över hur han ska logga in i lägenheten ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag kan faktiskt knappt skriva med penna och papper längre. Jag tycker det är fruktansvärt omständligt och jag får kramp redan efter en mening. Sedan så tänker jag alltid ctrl+z när jag skriver fel. Skrämmande nog.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Blir lite komiskt när man ska skriva under med sin namnteckning och den blir olik, krokig och ful varje gång. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
enda "skadan" jag fått är nog att jag alltid gör nån form av bedömning av webbsidors layout och alldeles för ofta kollar källan för att se hur bedrövlig den ser ut
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag försökte alt+tabba i en konversation idag på jobbet... irl... dåligt pinsamt, fick hjärnsläpp och vände mig mitt i konversationen och började prata med en annan
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hehe många "roliga" arbetsskador de finns där ute
![]() |