FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
http://www.mcdonalds.com/
Är det bara jag som blir förvånad över att ett så stort företag som McDonalds har en startsida som ser ut att komma från -99? Även USA-sajten är inte mycket att hänga i granen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
haha trodde inte sånna "shadningar" i lila förekom längre.... men som du säger
den har fastnat på -99 Nästan så man skulle kunna tro att en backup av sidan de hade just -99 har återställts av misstag eller nåt hehe för det var riktigt illa! Edit: Medans vi ändå är inne på donken... finns det någon här som jobbat där!?! På en McD inte långt härifrån så är ALLTID glassmaskinen antingen TRASIG eller så är glassen SLUT på sena kvällar vilket är rätt störande när man vill ha en mcflurry! Har en teori som handlar om att det EGENTLIGEN är de anställda som är lata och som stänger av och rengör maskinen tidigare så att de kan komma från jobbet snabbare efter de stängt. Någon med mer info eller erfarenhet kring detta!??! :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Helt klart anmärkningsvärt.
Det är ju inte det att den är en strimma omodern, utan hela sidan är ju totalt värdelös. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Angående glassmaskinen: Det är en kupp.
Eller hellre tror jag att de stänger av den 2 timmar innan stängning så de kan rengöra den innan de går hem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
McDonalds vid Malmö E22 har alltid en trasig milkshakemaskin på lördagsnätter iaf.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Otroligt lökig hemsida. Och det där med glassmaskinen känner jag igen, tror också det är nån slags kupp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja den ser lite halvtaskig ut, men jag tror inte de har något behov av att uppdatera den till en modern site.
De har fortfarande sina kunder och mcdonalds är ett av världens största varumärken. Edit: och OT, Har inte Mcdonalds en policy om att man ska få maten man beställt inom 1min och 30sek? får man inte det ska man få maten gratis :unsure: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
De slutade dock med det efter ett tag för att chefen plötsligt upptäckte att det varken såldes glass, milkshakes eller flurrys (stängde av alla kladdiga maskiner) efter ett visst klockslag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Det e fan sant, dom har haft maskinen avstängd några gånger när jag besökt dem också på kvällarna
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|