FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Här på Off Topic forumet platsar allt verkar det som ..
![]() Har ni sett serien OZ som går på ZTV sena kvällar på söndagar? Enligt mig är det den bästa seerien som visats på svenskt television sen Sopranos började. Jag missade tyvärr de två, tre första säsongerna (är inne på fjärde nu tror jag), så jag försöker få tag på dvd utgåvorna. Svårt att hitta här i sverige, har ni nåt tips där man kan hitta importerade dvd's? Kollade även på ebay men inget napp, HBO-store är uteslutet för jag vill helst använda paypal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
hela serien har gått redan på TV3. Missat det också?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
När var det.. längesen? (snälla säg att det var längesen) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
LÄnge och länge. Man visade det sent på kvällarna. Sista avsnittet gick för säkert 4 månader sedan. Dessförinnan har serien gått på danska TV2 tror jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Nejnej, nu berättar vi inte hur det slutar! Dessutom så spelas det väl in nya säsonger i usa?
hursomhelst finns det inga gränsere för denna series förträfflighet ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Såg det när de gick på TV3, man blev helt fast, kollade varje vardag kl 00.00 eller när det var
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Las vegas är en av de bästa serierna jag sett.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
Om ni inte känner till sidan innan, så innehåller den alla kända serier som går och som har gått. Här har ni länken till OZ: epguides.com/Oz |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det borde startas en namninsamling för att Oz ska börja sändas från säsong 1 igen.
...jag såg bara de 3 sista :P |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|