FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Medlem
|
Max>> Men så har det ju alltid varit, bara att man fått välja Verktyg->Sparade lösenord innan. Är det inte så att om du väljer ett huvudlösenord så går det inte att se dessa sparade lösenord?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Fungerar det på samma sätt i IE? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Medlem
|
oh, me like!
Vilken förändring från 2:an, flyter på bra mycket bättre nu än innan! Även jag visste inte om detta ang lösenorden, kommer i fortsättningsvis inte spara lösenorden ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Firefox 3 flyger fram på vista burken..
Dock verka inte "apt get install firefox3" fungera på debian än. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Flitig postare
|
FF3 renderar webbsidorna mycket fortare
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Själv har jag ett separat konto på datorn som gäster och kompisar får använda, och där kommer de varken åt mina dokument eller mina lösenord sparade i firefox. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Administratör
|
Lär ju inte bli nåt världsrekord om sidan timeoutar när man skall ladda ner.
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
|
Citat:
<!--QuoteBegin--Download Day FAQ[/i] Do we have to reach a specific number of downloads in order to set the record? This is the first record attempt of its kind so there is no set number. We'd really like to outdo the number of Firefox 2 downloads on its launch day, which was 1.6 million. Let's shoot for 5 million--the sky is the limit! [/quote] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bah, Firebug fungerar ju inte för FF3 ännu. Hur ska man kunna jobba då?
![]() Men att det går fortare än innan märks helt klart. Opera 9.5 känns också bra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
|
Knappa in about:robots i FF3
![]() |
||