FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker den är snygg och passar bra till sidan men testa att ändra textfärgen till röd
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Nykomling
|
Typssnittet passar inte alls ihop med symbolen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Det sämsta med logotypen tycker jag är att jag inte direkt uppfattar adressen, den är väldigt otydlig och måste läsas noga för att man skall se vad det står. Typiskt dåligt med tanke på att din logotype kanske enbart får en tiondel av en sekund i uppmärksamhet - se till att utnyttja den tiden så att en besökare kommer ihåg vad det står i den (i det här fallet din adress). Annars är loggan inte till ngn större nytta över huvudtaget...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Loggan bör vara mer tydlig.
Att du använder olika typsnitt känns inte riktigt rätt som tidigare nämnts. Använd hellre en skriptfont som har högre läslighet och kör på den för alla rubriker (Sedan finns det olika varianter i samma font som man kan använda med restriktion), eller en serif eller sans-serif som andrarubrik. "Under construction" - frasen bör man undvika. Använd hellre "Ny webbplats kommer inom kort" eller liknande. edit: Tack för smällen på fingrarna, jag hade uttryckt mig dåligt och ångrar mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är det med detta forumet och behovet av att trycka ner folk?
Allstars: "Att du använder olika typsnitt (och båda är skripter) är ett klart tecken på att du inte riktigt vet vad du gör." Är du verkligen så dålig själv på det du gör att du endast känner dig bra om du får trycka ner andra som inte har kommit lika långt? Är det verkligen så svårt att ge konstruktiv kritik utan att vara otrevlig? -Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej alla har varit i Alanya och festat hela veckan ska ta mig åt det som skrivits och försöka göra förändringar redan ikväll tack för all hjälp!!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|