FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Detta är väl ingen nyhet längre kanske - men jag kände inte till att de satt igång innan jag snubblade över detta:
http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmed...?version=171485 Visst vill jag lyckönska grabbarna och hoppas att det rullar på ordentligt, men jag kan inte annat än att erkänna att jag tycker att namnvalet på bolaget gjorde att jag tappade hakan rejält - kändes nästan som en parodi eller ett skämt...men tydligen inte - snacka om att poängtera sig som "opposite" till sin största konkurrent! Fråga 1: Vad heter det SEO-företag som synts mest på Svensk marknad de senaste åren? Svar: Getupdated Fråga 2: Vad hette Getupdated innan dom namnbytte? Svar: Eastpoint Fråga 3: Vad heter nu detta nya världsmästar-SEO-bolag? Svar: Westpeak |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
Det är väl bara att önska grabbarna lycka till.
Namnet är väl sådär men man kunde haft ett namn som beskriver deras verksamhet. Det jag är skeptisk till är följande: Citat:
Det kan ju vara hur mycket som helst som behöver ändras. Så en sida som inte alls behöver mycket ändringar debiterar de 19.000 och en sida som behöver extremt mycket ändringar och kräver väldigt mycket tid debiterar de där också 19.000 kr.. Lite konsigt. Edit: Ingen undersida validerar och har minst 19 fel upp till 38. Sedan fungerar inte bilderna på denna undersida |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tror det ar 19k/h.
Men ar inte 100% |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
- Är du galen människa? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fastpris kan ju vara ett smart sätt att locka kunder, även om det i slutändan antagligen är det dummaste de gör.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
edit: 1,9k/h
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Eller så är det bara en tillfällighet - Westberg = Westpeak på engelska. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om att de kallar sig världsmästare kommer hjälpa dem vet jag inte men däremot så vet jag att det är mycket kompetenta personer inom sökmotoroptimering inblandade i bolaget. Det vill säga Jim och Marcus.
Det med namnet hade jag inte ens "upptäckt", lite roligt måste jag säga. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|