FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag undrar vilka lösningar det finns om man vill att kunden som beställer en design, webbsida mm ska kunna logga in till sitt eget konto och läsa/skriva kommentarer och se det senast vi arbetat med angående sitt projekt. Vilka lösningar finns det då? Wordpress?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag skulle nog skriva ett eget system för det eftersom jag tvivlar på att Wordexpress kan göra allt det där åt dig.
Det man får göra är att skapa inloggningar för varje kund och även distribuera en länk där de kan se det ni jobbar med, "live", och givetvis då fylla på massa funktioner som underlättar kommunikationen mellan Er som webbyrå och kund. Lycka till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Skulle nog inte skriva ett eget system om det inte är motiverat utav någon anledning (t.ex. av ekonomiska skäl). Då är det nog smidigare att använda Wordpress eller kanske ett helt vanligt forum och modifiera detta. Har ni redan ett stort antal kunder så kan en egen lösning vara det bästa alternativet men annars har ni säkerligen annat att fokusera tid, energi och pengar på i nuläget.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nej, vi har inte många kunder än och ett eget system skulle vara lite overkill. Men frågan är hur det funkar med wordpress, kan varje kund skaffa sig en egen "sida" som han loggar in på?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|