Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Vilka hemsidor ska få säljas här på WN?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-06-02, 19:55 #1
Martin™ Martin™ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
Flitig postare

Jag och Ara har tjafsat lite med varandra hurvida jag ska få försöka sälja min hemsida här på WN eller inte, men vi kom inte fram till mycket mer än att jag skulle växa upp och att han var gullig.

Hur stor tycker ni en sida ska vara för att man ska få sälja den här på wn? Jag tycker det är bra som det är nu när det finns stora, små, gamla och nya sidor i olika prisklasser!

(Och till moderatorn som kommer modderera den här tråden direkt när Ara anmält den.. skriv gärna ett argt PM och förklara varför du tog bort mina andra trådar, dom var det inget fel på!)

Citat:
Originally posted by "Martin"+--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Martin")
Citat:
Originally posted by "Ara"+--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Ara")</span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Martin")</span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Ara")</span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Martin")</span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Ara")<!--QuoteBegin--"Martin"@
<!--QuoteBegin--"Ara"
Citat:

Fatta att ingen här vill köpa din sidor.

testa sedo eller missdomain.

Haha, att du inte ens kan hålla dig borta när jag ber dig snällt. Förstår du inte att du förstör trådarna genom att gå off topic?

Det har varit flera som har varit intresserade av att köpa sidan men han som åkte iväg på semester har inte hört av sig, så därför sänker jag priset och hoppas på att någon av dom gamla eller en ny intresserad vill köpa sidan.

Jag vet som sagt inte vem du är.. men jag har sett dig förstöra eller i alla fall vara med och försöra alldeles för många trådar. Kan inte du hänga på Sedo istället?

Det är idioter som dig som "skräpar ner" wn.se med dina försäljningstrådar. Vad är det du inte fattar? sälj din skit någon annanstans.

Hur många gånger ska du försöka sälja din piratsida? ta och väx upp.[/b][/quote]

Haha, hoppas du inte tror att jag bryr mig om vad du tycker & tänker..

mvh
Martin[/b][/quote]

Hoppas du inte postar fler försäljningstrådar. Oj va konstigt din senaste tog dom visst bort. Sen kan du ju börja följa reglerna för forumet.

Du har fått många att skratta med dina inlägg.

Gå klart skolan innan du skriver något nästa gång.[/b][/quote]
Haha, du är som den lillasyster jag aldrig haft, irriterande men ändå lite gullig! [/b][/quote]

HAHA du är ju ett jävla skämt. HAHA.

Undra varför dom tar bort dina trådar? Det är nog för att du skriver så mycket bra saker....

Väx up

[/b][/quote]

Haha! Så, så lillasyster ta inte i så du spricker nu!

FEL
Medlemmen vill inte bli kontaktad genom forumets meddelandefunktion.

Detta privata meddelande har inte skickats
[/b][/quote]
Martin™ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-02, 20:01 #2
Eclipse Eclipse är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2004
Eclipse Eclipse är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2004
"Hur stor tycker ni en sida ska vara för att man ska få sälja den här på wn? Jag tycker det är bra som det är nu när det finns stora, små, gamla och nya sidor i olika prisklasser! "

Ja, det var väl bra skrivet! En bra sammanfattning.

Trådar med personligt påhopp bör undvikas. Kanske främst för de är så ointressanta och de tillför inget av värde.
Eclipse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-02, 20:05 #3
Flitig postare

Flitig postare

Citat:
Originally posted by Eclipse@Jun 2 2008, 20:01
Hur stor tycker ni en sida ska vara för att man ska få sälja den här på wn? Jag tycker det är bra som det är nu när det finns stora, små, gamla och nya sidor i olika prisklasser
Ja, det var väl bra skrivet En bra sammanfattning.
Trådar med personligt påhopp bör undvikas. Kanske främst för de är så ointressanta och de tillför inget av värde.
Även om den här tråden tas bort för att den är lite opassande så hoppas jag nån startar en ny därvi faktiskt kan diskutera vilka sidor som ska säljas.. det är alldeles för många säljes annonser som förstörs av off topicare.

EDIT: ändrade ett ord!
Oläst 2008-06-02, 20:09 #4
christian@eventkoll christian@eventkoll är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
christian@eventkoll christian@eventkoll är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Citat:
"Hur stor tycker ni en sida ska vara för att man ska få sälja den här på wn? Jag tycker det är bra som det är nu när det finns stora, små, gamla och nya sidor i olika prisklasser! "

Ja, det var väl bra skrivet! En bra sammanfattning.

Håller med. Är man inte intresserad eller tycker en sida är för dålig eller för liten kan man vara tyst och låta bli att följa försäljningstråden...inte mer med det.
christian@eventkoll är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-02, 20:20 #5
pokerstjärnas avatar
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2007
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
pokerstjärnas avatar

Reg.datum: Aug 2007
De som håller på att förstöra dessa köp- och sälj trådarna (ni vet vilka ni är) tycker jag kan bli avstängda utan amnesti.
Bara för att man inte är intresserad av att köpa en produkt på ica (och den i regel är dyr jämfört med andra butiker) så går man inte och pratar med butikschefen om det.
- man ger fan i att köpa den.

Likaså är det här, om man upplever att något är väldigt dyrt eller det är "rent skit" som säljs, så låt bara bli förfan så mycket svårare är det inte?
Eller lider ni av tvångssyndrom? Man kan nästan börja ana.
pokerstjärna är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-02, 20:24 #6
Kristoffer G Kristoffer G är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2007
Kristoffer G Kristoffer G är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2007
kan inget annat än hålla med...
Kristoffer G är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-02, 20:34 #7
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2005
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2005
Jag har inget imot att folk säljer små/stora sidor.

Men att försöka sälja samma sida/domän upprepade gånger genom att bumpa/skapa nya trådar hela tiden ogillar jag och säkert många med mig.

Jag tycker också att det alltid ska finnas slutdatum på alla auktioner/försäljningstrådar så att dom inte lever och bumpas av säljaren i oändlighet samt ett lägstapris som säljaren vill ha.

Det blir ju inte mindre pajas av att det först en en säljtråd som blir en bytes-mot-roliga-saker-tråd, för att sedan sedan skriva att sidan är såld för att 3veckor senare lägga ut den igen till försäljning.

Det bästa är ju såklart om nån (moderator) Skriver ner tydliga regler innan det spårar ur totalt.

Alternativet är ju att ta betalt för att starta trådar i köp/sälj.

ps Martin börja med att följa reglerna och fylla i din profil.
Ara är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-02, 20:38 #8
Interfaces avatar
Interface Interface är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2006
Interface Interface är inte uppkopplad
Medlem
Interfaces avatar

Reg.datum: Apr 2006
Självklart ska alla sorters sidor kunna säljas här på wn men om man postar domäner/hemsidor till priser som av majoriteten uppfattas som skrattretande så får man räkna med syrliga kommentarer, återigen DETTA ÄR ETT FORUM, om ni inte vill ha kommentarer så känn er fria att posta era annonser på missDomain eller blocket. Ibland kan dessa kritiska röster som vissa anser skräpar ner tråden fungera som konsumentupplysing för vissa, ibland är det rena bondfångeriannonser här på wn som inte skiljer sig mkt från dylika på blocket och då är "nedskräpning" av säljtråden en plikt! Sen får den eventuella köparen göra sig en egen åsikt, men ni säljare som vill censurera wn kan dra åt h*****e...
Interface är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-02, 20:48 #9
Flitig postare

Flitig postare

Citat:
Originally posted by Ara@Jun 2 2008, 20:34
Jag har inget imot att folk säljer små/stora sidor.
Men att försöka sälja samma sida/domän upprepade gånger genom att bumpa/skapa nya trådar hela tiden ogillar jag och säkert många med mig.

Det blir ju inte mindre pajas av att det först en en säljtråd som blir en bytes-mot-roliga-saker-tråd, för att sedan sedan skriva att sidan är såld för att 3veckor senare lägga ut den igen till försäljning.

Om ni off topicare slutar skriva in skräpinlägg så försvinner ju trådarna längre ner i forumlistan där dom inte stör. Och att folk bumpar sina trådar kan ju ha många orsaker, som i mitt fall berodde det på att köparen inte hör av sig.
Oläst 2008-06-02, 21:42 #10
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad

Reg.datum: May 2006
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad

Reg.datum: May 2006
Varför inte ha samma regler som i "Förmedling av jobb och tjänster" Moderering innan publicering, endast trådskaparn får skriva. Inget tjafs alls! Vi kan moderera även trådskaparens inlägg, så blir det heldött och alla blir nöjda.
Magnus_A är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017