FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag och Ara har tjafsat lite med varandra hurvida jag ska få försöka sälja min hemsida här på WN eller inte, men vi kom inte fram till mycket mer än att jag skulle växa upp och att han var gullig.
Hur stor tycker ni en sida ska vara för att man ska få sälja den här på wn? Jag tycker det är bra som det är nu när det finns stora, små, gamla och nya sidor i olika prisklasser! (Och till moderatorn som kommer modderera den här tråden direkt när Ara anmält den.. skriv gärna ett argt PM och förklara varför du tog bort mina andra trådar, dom var det inget fel på!) Citat:
Det är idioter som dig som "skräpar ner" wn.se med dina försäljningstrådar. Vad är det du inte fattar? sälj din skit någon annanstans. Hur många gånger ska du försöka sälja din piratsida? ta och väx upp.[/b][/quote] Haha, hoppas du inte tror att jag bryr mig om vad du tycker & tänker.. mvh Martin[/b][/quote] Hoppas du inte postar fler försäljningstrådar. Oj va konstigt din senaste tog dom visst bort. Sen kan du ju börja följa reglerna för forumet. Du har fått många att skratta med dina inlägg. Gå klart skolan innan du skriver något nästa gång.[/b][/quote] Haha, du är som den lillasyster jag aldrig haft, irriterande men ändå lite gullig! ![]() HAHA du är ju ett jävla skämt. HAHA. Undra varför dom tar bort dina trådar? Det är nog för att du skriver så mycket bra saker.... Väx up [/b][/quote] Haha! Så, så lillasyster ta inte i så du spricker nu! ************************ FEL Medlemmen vill inte bli kontaktad genom forumets meddelandefunktion. Detta privata meddelande har inte skickats [/b][/quote] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
"Hur stor tycker ni en sida ska vara för att man ska få sälja den här på wn? Jag tycker det är bra som det är nu när det finns stora, små, gamla och nya sidor i olika prisklasser! "
Ja, det var väl bra skrivet! En bra sammanfattning. Trådar med personligt påhopp bör undvikas. Kanske främst för de är så ointressanta och de tillför inget av värde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
EDIT: ändrade ett ord! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
De som håller på att förstöra dessa köp- och sälj trådarna (ni vet vilka ni är) tycker jag kan bli avstängda utan amnesti.
Bara för att man inte är intresserad av att köpa en produkt på ica (och den i regel är dyr jämfört med andra butiker) så går man inte och pratar med butikschefen om det. - man ger fan i att köpa den. Likaså är det här, om man upplever att något är väldigt dyrt eller det är "rent skit" som säljs, så låt bara bli förfan så mycket svårare är det inte? Eller lider ni av tvångssyndrom? Man kan nästan börja ana. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
kan inget annat än hålla med...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har inget imot att folk säljer små/stora sidor.
Men att försöka sälja samma sida/domän upprepade gånger genom att bumpa/skapa nya trådar hela tiden ogillar jag och säkert många med mig. Jag tycker också att det alltid ska finnas slutdatum på alla auktioner/försäljningstrådar så att dom inte lever och bumpas av säljaren i oändlighet samt ett lägstapris som säljaren vill ha. Det blir ju inte mindre pajas av att det först en en säljtråd som blir en bytes-mot-roliga-saker-tråd, för att sedan sedan skriva att sidan är såld för att 3veckor senare lägga ut den igen till försäljning. Det bästa är ju såklart om nån (moderator) Skriver ner tydliga regler innan det spårar ur totalt. Alternativet är ju att ta betalt för att starta trådar i köp/sälj. ps Martin börja med att följa reglerna och fylla i din profil. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Självklart ska alla sorters sidor kunna säljas här på wn men om man postar domäner/hemsidor till priser som av majoriteten uppfattas som skrattretande så får man räkna med syrliga kommentarer, återigen DETTA ÄR ETT FORUM, om ni inte vill ha kommentarer så känn er fria att posta era annonser på missDomain eller blocket. Ibland kan dessa kritiska röster som vissa anser skräpar ner tråden fungera som konsumentupplysing för vissa, ibland är det rena bondfångeriannonser här på wn som inte skiljer sig mkt från dylika på blocket och då är "nedskräpning" av säljtråden en plikt! Sen får den eventuella köparen göra sig en egen åsikt, men ni säljare som vill censurera wn kan dra åt h*****e...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför inte ha samma regler som i "Förmedling av jobb och tjänster" Moderering innan publicering, endast trådskaparn får skriva. Inget tjafs alls! Vi kan moderera även trådskaparens inlägg, så blir det heldött och alla blir nöjda.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|