Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

hjälp med design css/html/php/mySQL

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-05-29, 10:25 #1
novis novis är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2008
Medlem

Hej,

Jag skulle vilja veta vad det skulle kosta att få hjälp med att implementera en site enligt bifogad pdf.

Tänkte lägga den på t.ex. one.com och vill ha designen i css. php och MySQL vill jag ha som script/databas språk.

Tanken är att den som tar på sig jobbet gör ett skal med den design och funktioner som beskrivs i bif pdf som utgångspunkt, sen kan ska jag försöka ta över.

Jag är inte så van vid programmering, så jag är ute efter en välstrukturerad kod, men mycket kommentarer i som jag kan bygga vidare på. Gärna ett dokument som beskriver filstruktur etc också.

Hur mycket kommentarer/dokumentation? Jag har programmerat en del i C och C++, men bemästrade nog aldrig OOP, utan mina C++ alster blev väldigt funktionsorienterade. Det var ett tag sen jag programmerade... Jag har precis köpt en databasbok som jag försöker tugga mig igenom, och har nog börjat få lite grepp på rudimentära ER-diagram etc.

Kommentarer mottages gärna på både upplägg på uppdrag, samt utformningen av siten.

Jag skulle vilja ha uppdraget klart 15:e Juli ±en vecka.

Jag lägger ut detta som privatperson.

Om denna tråd ligger i fel forum, flytta den gärna till nåt mer lämpligt.

/novis.
Bifogade filer
Filtyp: ibf post-17-1212049537.ibf (59.5 KB, 162 visningar)
novis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-05-30, 17:19 #2
Medlem

Medlem

Jag får frågor om budget.

Jag vill hellre ha offerter från er för att leverera något ni inte skulle skämmas för om jag visade upp det för era kompisar.
Oläst 2008-06-02, 19:09 #3
Arguspunktnu Arguspunktnu är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2005
Arguspunktnu Arguspunktnu är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2005