FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ah, man börjar väl bli gammal... Sittplats fick det bli denna gång. Förra gången var i Globen och dessförinnan Stadion. Äntligen igen! KISS!!! :-)
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Skulle ha varit roligt men man har ju ingen biljett.
Min senaste större konsert var 3 juni 1995 och då såg jag Rolling Stones på Stockholm Stadion. Senare på natten var jag och min kompis på en fest på söder och där träffade jag kvinnan i mitt liv. Tillsammans än i dag, två barn och hus. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Låten "I love it loud" får en helt ny dimension antar jag för alla er som beskriver er som gamla/äldre hehe.
Man är lite avundsjuk på er med biljetter. Är det några här som skall gå på Sweden Rock Festival i sommar ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Inga problem, priserna är ganska dumpade på svarta börsen till denna konserten. Antar att det inte är lika stort riv efter dem som det var när grabbarna gjorde comeback i mitten på 90-talet:
exempelvis: http://www.blocket.se/vi/15473301.htm?ca=15_s |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som sagt, det finns mkt biljetter på blocket...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
EDIT: Ni får föreställa er WebboT´s bild inom quote ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jaha, då är man tillbaka till verkligheten....
Gubbarna börjar bli gamla och ger ett uddlöst intryck dessvärre. De har inte på något sätt samma glöd t ex Rolling Stones som gör konserterna för fansen. Det känns mer som en sista pengainsamlingsresa ![]() Visst, ett par bra genomförda låtar men överlag en stor besvikelse. Att de inte spelade God Of Thunder säger allt. /Thomas THL Ps. Ölen före och efter får dock 5 + ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|