FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Då börjar det bli dags att lansera en ny version av de portaler som ingår i Mitt City.
Jag har lagt ut en sajt till att börja med och vill gärna ha synpunkter, kritik och eventuella idéer och förslag på förbättringar. När sajten börjar få kvalitet ska samma teknik rullas ut på övriga stadsportaler. Så gå till www.mittoland.se och kika... /Danne |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ingenting i vänstra menyn funkar för mig, annonsmarknad, tv-tablå, forum o.s.v.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det strulade en liten stund. Nu ska det fungera bra igen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ser ju riktigt bra ut - 10 ggr bättre än de gamla!
Det enda jag kanske skulle försöka ordna till är nyheterna...de blir ganska jobbiga att läsa när hela artikeln går i ett stycke utan någon luft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att det ser bra ut, dock känns inte en så pass mörk design riktigt som Öland. Har du kanske övervägt lite lättare färger? En annan sak som jag inte riktigt är förtjust i är att enbart texten i menyn är klickbar och inte hela "raden" (det är visserligen något av en petitess, men irriterande).
Annars ser det som sagt mycket bra ut! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Nyheternas betydelse ska efter hand minskas ner men ja - de måste snyggas till.
mr_lundis: Du kanske aldrig varit på Öland på vinterhalvåret... ![]() Att jag står ut med att enbart texten är klickbar är nog att jag blivit hemmablind. Det är en bra synpunkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Den var inte dålig men det går att göra bättre (som alltid, mer eller mindre),
som sagt innan så känns färgerna inte direkt som rätt val. Försök att använda mer naturliga färger än svart och rosa. Det första jag tänkte på när jag kom in på sidan var faktiskt Spray, om detta är negativt eller positivt får du själv avgöra... Det känns som relevant information för att vara en portal, i alla fall på första sidan. Några undersidor känns inte fullständiga men jag kan tänka mig att sidan inte är helt klar än. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi ska nog ta och se över färgerna. Det är lite blandade reaktioner på dem. För min del är ju liknelsen med Spray inte helt godtagbar
![]() Nyheterna är lite struliga men vi har valt att korta ner dem. Vill man läsa dem i helhet får man klicka sig vidare till nyhetskällan istället. Rätt eller fel kan man kanske debattera? Vi får se om vi ångrar oss sen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|