FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Känns inte som nå vidare de där när ni skriver om nertiderna.
Låter som att det är dagligen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag fick mailet 11:01 så jag tror nog inte felet har legat hos PRQ.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Medlem
|
Kom på nu att det nog kan ha varit greylisting som är anledningen. Det driftinfomailet var nog det första från dem till den mailservern.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Nykomling
|
Till alla kunder!
PRQs verksamhet har nu avyttrats till en grupp utländska investerare. Verksamheten kommer fortsätta precis som tidigare men den dagliga driften kommer ej längre hanteras av Gottfrid och Kristoffer. Mer information följer inom kort. Har du några frågor så är du väkommen att kontakta oss. Undrar vad det innebär... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
||||
Medlem
|
Sålt... de är väl de det innebär. sen tvivlar jag inte att Gottfrid lämnar över de till seriösa snubbar
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
|
Frågan är vad dom nya ägarna kommer att göra, om man tar en UC på bolaget ser det inte så stabilt ut någon stans.
Men då han säljer precis innan första bokslutet ska komma så är det svårt att få reda på något exakt. Men att exempelvis dom inte har kvar sin lina till Port80 säger väl lite om läget, just nu har dom ju ingen redundans på sitt nät kvar då. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Dags att flyga till varmare breddgrader och bada i TPB-pengar lagom till rättegång kanske?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
|
Låter ju inge vidare, och de har inte skrivit ut någon mer inte vilket är lite suspekt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kan Swebits flytt från PRQ ha någonting med detta att göra?!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Medlem
|
Tvivlar på att dom planerar flytta utomlands
![]() Tror dock säkert att dom iaf delvis gör det i förberedande för rättegången. Risken att dom åker dit är nog ganska överhängande (sen kan man tycka vad man vill om det) och då kan det vara ett smart drag att ordna upp sina affärer samt ev stasha undan sina pengar så att inte fogden kommer och mäter ut för IFPIs etc räkning. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|