FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
är det bara jag som inte förstår argumentet som Exagon skriver?
jag ser inte sådan stor skillnad på www.boville.se & annonsmix.se, jag tycker det inte är ärligt att sälja kopia av din sida och göra det i mängder, så igentligen så går du emot det du själv säger |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi har lagt ner mycket jobb på programering vad gäller annonsmix Och som alla andra företag så måste vi ta betalt för utfört arbete. Sen är ju webhotell betalt + att jag själv tycker namnet har ett värde. Förbättrar vi koderna som tex fler bilder / annons så kommer vi givetvis att hjälpa en ev köpare av annonsmix att få ta del av dom nya koderna. Säljer vi bara koderna så får du ju själv utföra arbetet med att lägga in din sida designa m,m, Tror nog många kommer vilja köpa våra nya koder vad gäller köp&sälj marknad för 900kr. MvH Andersson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Den kommer att designas om vad gäller utseende när problemet med bilderna är löst.. MvH Andersson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tar ju även en hel del tid att få in annonsörer på sidan så att den går igång och inte är tom vad gäller annonser. Mvh Andersson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Varför klanka på oss? Tror säkert att du kan få 5000kr för din sida om du säljer. Vad gäller att bygga sidor så tog det min sambo Jonas 1 timme att bygga en liknande sida som din.(test) Då lägger själv kunden(annonsören) in sin sida själv. OBS inget som vi kommer att lägga ut på nätet då vi ej kopierar andras sidor. Hoppas att alla frågor är besvarade. Trevlig Helg! MvH Gun Andersson/Exagon |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|