FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Cod: Auktionen avslutas i morgon kl 20.00.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Auktionen är avslutad. Vinnande bud är lagt. Tack för allt visat intresse och för alla inkomna bud.
Mvh, Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hallå, och vem vann budet då???
Var det han som bjöd 8.000:- eftersom du inte redovisat nåt högre bud????? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det inkom ett vinnande bud 19.59. Jag hann inte uppdatera tråden innan tiden var ute.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hörde av min kollega att du sålt den för förmodligen 8.500:- då vi erbjudit dig 8.000, vi hade planerat att gå upp till 20.000 då det var det värdet vi bedömde för din sajt, mycket dumt gjort att starta en auktion och inte själv bevaka den, du hade lätt kunnat förlänga den om det var så att du just då var upptagen
Men nu har man lärt sig en läxa med dessa idiotiska auktioner på WN, antingen går det till så här eller så är det nån skojare som trissar upp priset och försvinner sen, trist, mycket trist! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Posse: Ja, auktioner i en forumtråd är långt ifrån optimalt. Det är ju som med alla andra auktioner på nätet, det är i de sista sekunderna som buden kommer in. Tyvärr hann jag inte agera på de få sekunder som var kvar. Men det är OK, jag är ingen girig människa, jag ser hellre till att hålla utsatt tid än att försöka få in högre bud genom att förskjuta deadline. Det vore inte rätt mot budgivarna.
Nästa gång jag säljer av ett projekt blir det via Tradera. Helt klart. Tack för din värdering av Trackback! Mvh, Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skulle varit kul att veta vad som hänt om flera personer matchat budet med en ökning av 500:-, nu var det bara en person, samt om det nu finns så många intressenter som bjuder, varför inte som ägare ha direktkontakt med dem, lite extra jobb men du hade säkert tjänat det dubbla, då denna auktionsform på WN är rätt oseriös! I detta fall var tydligen du seriös.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Medlem
|
RADERAT!
Skrev i fel tråd. Sorry! |