FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej!
Jag har sedan ett par månader tillbaka suttit lite till och från med php (har byggt ett litet community där man kunde skicka gb till varandra, inte snoka i andras, ladda upp egna bilder och lite sånt. dock rätt amatör mässigt). Nu är det så att jag och polarna ska sätta igång och köra en liten sån här gratissida där folk helt enkelt går in och klickar, dom får poäng och köper grejer av oss. Då ska jag fixa ett script som avläser rappoterna från affiliate programmen, men jag var inne och kollade på tradedoubler men hitta faktist ingenting hur jag skapar en annons med unikt id och allt sånt där samt hur själva avläsning av rapporten ska se ut (om jag har hör/minns rätt ska det vara lättast att bygga utav XML filen). Så finns det någon vänlig själ som kan peka ut lite hur man startar på detta spår? generellt prat eller länkar. Givetvis har jag googlat och försökt söka här på forumet helt utan användbara träffar. Har jag felplacerat denna tråd ber jag om ursäkt och hoppas någon vänlig moderator kan flytta den åt mig. MVH // Anton |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
nyckelordet är EPI
iallafall för TDs system från deras engelska FAQ: Can I reward my users? The TradeDoubler EPI tracking features allows you to add an extension on your tracking links. However, rewarding your users is not an easy process. Advertisers do not pay immediately, some advertisers pay their invoices late, and some sales are removed by the advertiser. This could cause problem for your users, so please take this into consideration. If you wish to be enabled for EPI, please contact support via the contact form. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|