FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är ju fantastiskt vilka skambud folk får. Vet inte om det är just det, eller det faktum säljaren accepterar dom, som är värst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan inte annat än hålla med superstoffe!
Matrixdesignen borde haft ett startpris på 3000 kr Så en uppmaning till alla andra duktiga designers... SLUTA SÄLJ DESIGNER I DEN HÄR KLASSEN FÖR GODISPENGAR! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nej, men det e dåligt stil om trådskaparen säger 300, så säger ngn annan t.ex 150 kr kodad .
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack så mycket för svaren och upplysningarna, är inte särskilt van vid att sälja sidor och har därför ingen direkt prisuppfattning. Auktionen avslutas och kommer att återupptas i en ny tråd vid ett senare tillfälle.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jaha så den blev inte såld nu? Dåligt...
Grejen är såhär alla som klagar på "skambuden". Hittar han rätt köpare så får han ju självklart mer pengar men bara det kräver ju tid. Vill man ha snabba pengar så slänger man ju ut sin design här och får iaf betalt för några timmar av sitt jobb, så enkelt är det. Antingen får han leta efter köpare och kanske få den osåld, eller så får han nån hundring här, ibland mer. Att lägga ut den igen senare lär ju inte få upp priset på den, snarare tvärtom. Blev världens plattityd nu men ibland behövs det ju påminnelse för vissa envetna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Fast nu var ju scenariot som så att jag inte direkt hade någon koll på vad värdet var på designerna, då jag inte brukar sälja designer. (Utan använda dem till egna projekt)
Jag ber om ursäkt för allt besvär som detta kan ha orsakat eventuella köpare, däribland dig aDonis. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|