FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är så att jag skall skaffa en ny mobil och vet inte vilken, det jag fastnade för var dessa två:
- Samsung G800 - LG KU990 Viewty det som var bra var bland annat detta som jag går på: mp3, 5.0mpx kamera & blåtand Vet ni andra så skriv gärna upp dom samt vad dom kostar. Vilken hadde ni valt? Tacksam för alla svar Fredrik Jönsson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag hade inte köpt en LG i alla fall. Bara dåliga erfarenheter av deras mobiler.
Själv hade jag köpt en SE eller möjligen en Nokia.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
iPhone
![]() Vill man ha en kamera, så köp en digitalkamera istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag flikar gärna in Nokia n95-2, kalasskön arbetsmobil.
Mp3, Wifi, 5mpx (med autofucos å annat mums), halvbra GPS osv osv. Lite kass batteritid, men om man inte leker med GPSen så funkar den fint ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fick en Nokia E51 på jobbet häromdagen.. Budget affärslur.. Jävligt schysst finnish på den måste jag säga... Håller hela deras E-serie samma finnish så rekommenderar jag lätt en sådan!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Själv väntar man spänt på iPhone 3G
![]() Om alla rykten stämmer (som de antagligen inte gör) så får man: 3G, GPS, 5 mp kamera med blixt, videokonferens, Mobil TV, 32/16 eller 8 gb och så klart världens härligaste gränssnitt! Det räcker med att hålla i en iPhone så är du såld, lovar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
LG;n är buggigare än fan vet vad.
Kör SE P1i och Nokia E90 just nu, båda krånglar mer eller mindre. E90 får för sig att tappa all mottagning efter att man lagt på ett samtal, tar 4-5 minuter innan man får kontakt igen, o detta är andra telefonen. P1;an ska dock väck till förmån för Iphone, så man kan docka den i bilen o köra via bilstereon också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gamla hederliga Nokia n95?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ang. N95, frugan kör med N95 8GB versionen och den tycker jag funkar riktigt bra, hon har inte sagt att den krånglat något iaf.
Så det är också ett hett tips. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag har en LG KU990 Viewty funkar hur fint som helst=) love it=)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|