FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
|
Citat:
Då jag inte vill ha något med bloggen att göra (känsligt ämne kommer det vara). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Modeblogg?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Så det går alltså inte att vara anonym på .se?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
Snarare en politik blogg som hänger ut oseriösa företag inom en viss bransch. Mer info får ni ej. Det måste ju gå att lösa på något sätt, hur är det med de som har skyddad identitet och vill ha ett domännamn? <_< |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Citat:
Hur som helst alternativet är ju att skapa en gratis blogg typ blogg.se eller blogspot, men man tycker att det borde gå, ska ringa till iis nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
|
Tänkte uppdatera er lite:
Har ringt och pratat med .SE idag. De säger att man kan vara "anonym" vid sökningar på ett domännamn men då måste man vara privatperson eller enskild firma. Men dock så hindrar det inte någon som vill veta vem som äger domännamnet. Det är bara att slå en signal till .SE så lämnar de ut namn. Och har man ett ovanligt namn så kan det enkelt kopplas till respektive person. Jonas: Kollade även upp en sak som du hade skrivit, att domännamnet kan ligga på mitt företag, jag frågade .SE om vad som gäller och det är jag och ingen annan som är ansvarig för allt innehåll på bloggen vid anmälan eller liknande. Och det vill ju självklart inte jag står för då jag hjälper bara kunden att sätta upp en hemsida med blogg. Vad klurigt detta blev.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|