FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sitter och grubblar på om jag ska ladda upp ett forum eller inte..
Det gäller domännamnet seanpaul , s e som jag skulle vilja göra något av, ett forum för fans är det enda jag kan komma på för tillfälligt, tror ni att det skulle funka? Om inte, dela gärna med er tips och förslag, tack! ![]() Edit: Massvis med stavfel (sent) :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
nej
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För övrigt känns Sean rätt o-het just nu, men om det är nån skiva på g eller liknande så kan det väl vara klokt att försöka göra nåt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
Från hans hemsida: Citat:
Tänker på http://www.greenday.se/forum/ som verkar gå rätt bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Hellre ett svar på tråden än irreterande dubbelpostning =)
Själv tror jag att Sean Paul har alldeles för liten skara fans i Sverige... Gäller då att skaffa skrivsugna medlemmar och öppna forumet för fler diskussionsområden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
börja med ett forum, får du bra respons så kan du ju vidarutveckla sidan kring forumet och lägga till så det blir en fanportal.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Greenday sidan har content i form av artiklar, biografi och sånt, det suger nog åt sig bra med trafik från sökmotorer. Det plus domännamnet. Skulle föreslå detsamma.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tror att du får ganska begränsad trafik till en svensk Sean Paul-sida. Det enklaste är väl att slänga upp ett simpelt forum. Gör du en "riktig" fansite är det givetvis roligare men ska det bli bra så får du nog tyvärr lägga ner betydligt mer tid än vad inkomsterna motiverar.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Tack för allas åsikter, kom gärna på fler ideer om vad man kan ha för innehåll
![]() |
|||
![]() |
![]() |