FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag söker en kunnig och erfaren person som kan jobba extra med att marknadsföra en hemsida på den svenska marknaden. Det är bra om du har egna förslag om hur en sida kan sälja mer och synas bättre. Jag är intresserad av - sökmotoroptimeringen - bannerbyten - affiliate - nyhetsbrev - länk köp Budget ca 50,000 om året Skicka pm för mer info |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Om du känner för det så kan du skicka mig ett mail m mer info.
Jag är PIM-ertifierad (professionell Internet Marketer) på Belord University. Certifikat förnyat för 4 mån sedan så jag kan ta hand om din sida om vi känner att vi kan komma överens Du kan nå mig på [email protected] eller på 070 40 51 228 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Snyggt slut på ditt företagsnamn måste jag säga, finns det någon tanke bakom namnet ?
Jag gillar skarpt din verksamhetsbeskrivning kontra detta ditt enda inlägg på WN. Inget illa menat men jag fann det ganska så roligt när jag kollade din profil. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Citat:
Så här kan man t ex ta en masterexamen på "Belford University": However, if you do not find the major you are looking for on our list, just submit it to us and we will instantly introduce it, allowing you to have your degree within 7 days. Se: http://www.belforduniversity.org/university/majors.htm Att starta nätuniversitet är kanske en bra affärsidé om man saknar skrupler. :P |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|