FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har en länkktalog som jag känner att jag vill bli av med då jag inte har så mycket tid nuförtiden - har precis köpt in några krävande sidor.
Sidan har ett par besökare per dag och har ca. 13 000 sidor indexerade i google. Den drar in några adsense kulor per dag - men inget seriöst. Jag är inte i akut behov av att bli av med den, men det hade ändå varit trevligt om en köpare hade fallit för den. Aktiva länkar är 2500. Bjud på objektet här i tråden eller i PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur kommer det sig att det är pagerank 0 när de till och med nyligen uppdaterade pagerank? Är länkkatalogen flaggad hos google så är det intressant att veta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Inte flaggad i google.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hänvisar till följande tråd;
http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...=0&#entry237381 Där man får se att PR inte alltid uppdateras. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi alla vet att PR inte uppdateras dagligen eller ens månadsvis. Men det har nyss, i början av maj skett en PR-uppdatering. Och din sajt har fortfarande PR0. Nu har den visserligen bara varit uppe sedan november 07, men den ska ha fått en PR utdelad till sig. Om den inte är flaggad så verkar det vara något annat som är fel. Anledningen till att jag frågar är för att jag eventuellt är intresserad av att köpa sajten, men behöver veta varför det är såhär. Vad är det exakta antalet besökare(ub) per dag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
UB mm. kan vi ta i PM, skickar över snart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag är på jakt efter just en länkkatalog så du får gärna skicka ett PM med mer info!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ej såld, finns alltså fortfarande kvar. Vet inte vilken info du syftar på Clonix.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Får man kanske fråga i vilken prisklass du ser dig själv släppa sidan? vill inte lägga ett skambud.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Såld!
|