FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
http://www.resume.se/nyheter/2008/05/06/sn...kostade-170-00/
Var lite kul det här, fattar dock inte hur man kan betala 170 000 för en logga som denna. EDIT: Investera snarare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
haha snygg
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Väl spenderade pengar... Haha
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tror nog att när de gjorde loggan så tänkte dom inte ens på det
![]() men loggan var ju bra, den får en att komma ihåg den , och att man gärna visar den för polaren intill och säger, kolla vilken grym logga etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
haha, genialt! Synd att det säkert inte var meningen, men fortfarande helt underbart.
Dock ställer jag mig tvivelaktig till att öht betala sådana summor för en logga. En tiondel av prislappen är fortfarande nästan orimligt i mina ögon. Men men, så är världen... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Undrar mycket all gratisreklam för den OGC är värd? Och hur många har fått kännedom att de ens existerar som inte visste det förut?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Priser på loggor kan ofta verka mycket bisarra men 170 000 är rätt lite jämfört med vad många stora företag och organisationer spenderar.
Men visst kan det vara viktigt att ha en bra logga, och det är lätt att titta på dem och tänka att det där kunde jag gjort själv på några minuter. Man betalar inte för att en designer skall sitta i månader och göra en superavancerad logga, utan det som kostar är att få ett team med duktiga designers producera en mängd med alternativ och sedan välja ut den bästa. Visst kan man om man har tur få någon att göra en alldeles utmärkt logga för några tusen...eller så kan man spela på lotto och sedan betala 170 000 om man vinner ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |