FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjena WN:are,
Några Ruby on Rails fanatiker som möts upp och delar med sig av erfarenheter och lösningar m.m. i Stockholms området. Börjar bli lite lamt att läsa böcker och lyssna på podcasts. Lämna gärna ett PM om ni känner någon eller själva har en liten grupp kodare som möts upp för att hjälpa varandra utvecklas som professionella kodare, utvecklare samt webmasters. Med vänlig hälsning Robert |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
efter jag lärt mig PHP fullt ut så ska ja ge mig på RoR.
men ja önskar er lycka till, någon som skulle kunna säga vad som är bra med det jämfört med php och asp, och nackdelar ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vill inte att tråden skall övergå till en sådan diskussion om det inte är för mycket begärt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tjenare,
jag har använt Rails av och till under två års tid, men har bara fått tillfälle att bygga en riktig applikation i det än så länge (med riktig menar jag beställd & betald av kund). Jag uppskattar många av Rails fördelar men är på intet sätt en 'fanatiker' - det finns många situationer då jag inte skulle välja RoR. Jag utger mig inte för att vara någon expert men det vore trevligt att träffas några stycken och utbyta kunskap. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag är inte inne i Rails-svängen så jag har inte varit på nåt möte själv, men.. http://rails.se/rails/show/Railstr%C3%A4ff...far+i+Stockholm
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|