FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det någon här som vet nå bra affiliateprogram för porrsidor? Pay per click eller pay per impression, eller gärna en blandning..
![]() Jag letar efter nått bra program för o få lite vettiga intäkter till min porrsida (inte så stor än så länge, men den har egen .com-domän, och schysst innehåll med högkvalitativa filmklipp som uppdateras varje vecka osv). ![]() Någon som har några erfarenheter att dela med sig av? Jag hittar bara affiliateprogram som har pay per sale eller liknande, och de som är PPC kräver alltid att de får en sale på var 100:e click eller liknande (vilket ju väldigt sällan är fallet med affiliateprogram som inte handlar om porr). MVH Peter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Uppdatera din profil efter gällande regler är du snäll.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns inte. Iallafall inget stabilt där du alltid kan vara säker på punktlig betalning. Det är PPS som gäller idag.
Hur många clicks kan du få per dag och vad för niche och folk har du där? Jag betalar dig gärna per click i utbyte mot mina länkar om du har någon form av volym så det är lönt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
banner,
Hur involverad är du i branschen? Egen betalsajt, affiliate program? Jag är alltid intresserad av nya kontakter; icq eller mail? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tipsar dig om denna sida adultwebmasterinfo.com checka deras bbs
|
||