Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

MagentoCommerce installation + Design

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-05-05, 22:44 #11
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by DudeRille@May 5 2008, 08:39
Danski här på forumet har en översättning.
Den är komplett förutom till admin delen. Vet att han ger ut den till alla som inte tänker starta en webshop i samma katerogi som han. (Tv spel)
Fråga Danski om det är oekonomiskt när han ger ut sin översättning
Det är stor skillnad. Danski har inget intresse (förmodar jag) av att tjäna pengar genom konsultarbeten med Magento. Som konsult ger översättningen dock en konkurrensfördel, eftersom kunden får översättningen på köpet i det fall att denna anlitar konsulten. Kort sagt så har Danski inget inkomstbortfall i samband med att han ger bort översättningen. Undantaget är om han skulle ge bort översättningen till en konkurrent - vilket han inte heller gör.

Alla som arbetat med att sälja sin egen tid och kunskap vet att man inte alltid kan vara snäll, om man samtidigt vill sätta mat på bordet. Gratis hjälp brukar då bli någonting som bara vänner och nära bekanta kan räkna med att få.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-05-16, 19:06 #12
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar

Reg.datum: Jul 2004
Jag översatte osCommerce 2003 tror jag det var och ja jag släppte den fritt för alla och då även konkurrenterna, tycker inte att det är något fel i det.

Översättningen är inget man kan tjäna pengar på, snarare tvärtom så hade jag dragjälp av att det stog i infofilen vem som hade översatt den och surfade på det istället

Att hålla på översättningen är patetiskt. Hade jag tid så skulle jag ge mig på Magento och översätta programmet och släppa det fritt för alla. Kanske skulle göra det ändå
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017