FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hittade du någon bra lösning till slut? Kommer snart lansera en liten tjänst som i stort sett bygger på mailutskick. Upp till 10000 antar jag att Binero fungerar....
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Varfor inte anvanda en riktig ESP istallet, atminstonde da sa kan du fa statestik osv?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hos oss kan man max skicka 100 mail (privatkund) eller 1000 mail (företagskund) om dagen, om man gör det via webmailen...
Kör man POP3/IMAP via valfri e-postklient, så finns det ingen max-begräsning på antalet mail man får skicka i timmen eller per dygn. Dock skulle jag inte rekommendera någon att skicka fler än ~1000 mail i timmen, och då gärna med någon sekunds paus mellan var 5-10:e mail eller liknande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag måste personligen kunna skicka åtminstone 10000 mail om dagen, helst mer, dessutom kommer de inte att se likadana ut för alla personer.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Förstår inte problemet, köp en VPS eller något och sätt upp egen smtp. Handlar ju inte om några pengar ens.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Samma problem gäller många icke-kommersiella projekt. Vissa har tur och kan köra på någon arbetsplats/kompis system. Men med allt så finns det kostnader och någon får stå för dom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
"Förstår inte problemet, köp en VPS" är en lite märklig inställning. Om jag ska använda ett gäng datorer som utställningsex så köper jag inte värstingdatorer för 30k...
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Allt handlar ju om vilken kostnad, att en VPS råkar kosta 20-40 mer i månaden än ditt webbhotell är ju ingen summa du kommer ligga gråta i sömnen över.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|