FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har fått fyra stycken e-post meddelande ifrån denna sida sedan gårdagen till företagets e-post adress.
Företagets e-post adress finns inte någon stans där e-post adressen eventuellt kan lämnas över till tredje part eller för försäljning. Jag har inte heller bett om att få spam. Citat:
![]() Någon mer? Fotnot: jag vill absolut inte hänga ut någon, men detta är jobbigt när man får spam till en e-post adress man verkligen vill undvika att få spam på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jaha..., var det inte jobbigare att skriva det här inlägget?
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tycker det blir allt vanligare att man får skit till sin seriösa mejlbox.
Ofta när man rotar lite är det folk som tagit med sig mejladresser de samlat flera år under vad de nu hållt på med, helt plötsligt är man med på något jävla nyhetsbrev från en uppstartsfirma. Inte alla har vett att ge f-n i sånt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Behzad Mesgarzadeh Telefon: 013-124847 (Delas med Shanai Ardi) Adress Arrendegatan 104 583 31 LINKÖPING Sedan är väll endå inte 4st räknads som spam direkt enligt mig utan bara som reklam, men vad jag förstår på din text så är den en oönskad reklam, så mitt enda råd är att kontakta ägaren och berätta för han att du inte vill ha reklam ifrån dom samt var/hur dom fick tag på din mail. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag har inte tid att ringa till dom och skickar dom oönskad epost reklam så får dom även besvara via epost. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|