FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kommer att få en av dessa gratis i ett halvår:
Cap & Design CIO M3 Mac World PC för Alla Studio Tech World Computer Sweden Vilken skulle ni välja och varför? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
studio! haha jag älskar att sitta och göra musik på datan...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hade jag dom inte redan så skulle jav välja Computer Sweden eller Macworld. Men nu skulle jag nog välja Tech World, är lite nyfiken på om den kan ge något.
För din del däremot så kan jag inte ge så mycket råd, annat än generella sådana. Alla dessa tidningar är ju olika och vilken som du bör ta beror helt och hållet på vad du jobbar med. Eller vill jobba med. Eller är intresserad av. CAP & Design är ju bra om du är inne på design. Macworld om du kör mac. CIO om det är en roll som du identifierar dig med eller vill ha bättre koll på. Computer Sweden för ett perspektiv som är mer branchen i stort och ur en ekonomisk synvinkel, snarare än teknik. Och så vidare. Hoppas detta gav dig lite tankar iaf ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Cap & Design eller Mac World skulle jag i alla fall ta.
Men vad är du intresserad av? För det som vi säger är ju av våra intressen och hobbys! Är du "öppen källkods-freak" så kanske Tech World är nåt för dig, är du Apple Fanboy så kanske du föredrar Mac World ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Cap & Design skulle jag valt, men man bör nog ha ett litet designintresse för att uppskatta den. Den är relativt dyr att prenumera på i vanliga fall (och ännu dyrare att köpa lösnummer av).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
M3 är min favorit och är prenumerant på den. Jag är pryltokig så den tidningen passar mig som handen i handsken. Jag tror inte att jag hade viljat prenumerera på någon annan av dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har Computer Sweden och gillar den inte, kan lika gärna läsa den på nätet och det står inte mycket nyttigt i den.
Tidningar jag kan rekomendera Sql Magazin MSDN Magazine |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|