FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hej,
Jag önskar feedback på Studio9 Systems nya webbplats som finns temporärt tillgänglig under: http://www2.s9.se/ Uppskattar all kritik och kommentarer jag kan få gällande, men inte begränsat till:
Tackar så mycket på förhand till alla de som tar sig tid att hjälpa mig innan lanseringen av den nya sidan. Med vänliga hälsningar, Johan Eliasson Studio9 Systems www.s9.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag måste säga att fonten i menyn känns konstig och stel i kontrast till övrig text.
Loggan tyckte jag var riktigt stilig. Till en början kändes det som den tog upp alldeles för mycket plats. Men efter lite surfande tyckte jag den spelade sin roll väl och störde inte alls texten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Gör något åt vad som synd vid onClick i menyn. Jag får en markering som sträcker sig ut till vänstra kanten.
Sen är bilden på kontaktsidan snygg o så men den känns inte äkta. Lägg upp en bild på den person som svarar i telefonen istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker att sidan är alldeles för rörig. Tre rutor med text som ligger nästan kant i kant och där styckena har på tok för lite padding.
Fixa till det så blir den mer lättnavigerad ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Håller med kalasboll här, saknar även den här känslan som får dig att känna dig välkommen som kund, kanske lite färger/bilder?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker att menyn och nyheterna synkar ihop för mycket, även fast dem skall vara nära varandra så tycker jag de borde vara like avskilda, t.ex. sätta en svart 1px ram runt nyheterna så blir det säkert bra, men för övrigt så är det är snygg och stilren design.
Edit: Hover effekten på menyn borde bli aningen ljusare grå, men bara lite, så det inte synkar ihop här heller med resten av menyn, den som redan är markerad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Färgen på brödtexten bör nog också ändras, har känslan av att det är för svart färg till det typsnittet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan är alldeless för kompakt, mer whitespace tack!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|