FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Slängde ihop sextestet.com idag på 4h. Vet inte riktigt vad jag ska göra av det ännu då jag gjorde det för skojs skull, kan det vara värt något? Om inte har ni lite idéer på vad för sidor man skulle kunna väva in det i?
Och ja, jag gissar att ni kommer att pröva det ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Den var lite rolig
![]() Fräsha upp designen och lägg till någon funktion "skicka till dina vänner" eller liknande så kan det säkert bli något som drar besökare. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tänker inte berätta hur många poäng jag fick, rädd för att bli stämplad som något omlämpligt som hänger på WN...
![]() /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Glömde kanske lite feedback
![]() Kul grej, som sagt, fixa designen och en tipsa en kompis-funktion. /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tror du kan få en hel del yngre kvinnliga besökare om det kommer fler liknande test som uppdateras varje vecka eller något liknande.
Minns att mitt X och hennes vänner älskade poäng test som dessa... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Roligt test!
Skulle dock vilja se lite fler frågor, snällare alternativ och grafik. När resultat ges kanske du skulle försöka ta fram lite roliga vector figurer brevid texten. Dessa baseras då på resultat och svar på om man är man/kvinna. För att driva lite trafik behöver du nog lägga upp ett par nya i veckan. Gärna någon "serie" variant som du kan nischa inom ett tag. Var något svar som kändes mer påtvingat när man inte hittade ett passande alternativ. Men försökte svara så korrekt som möjligt. 26 Poäng | Sexatleten Du gillar sex och har det mycket - i alla möjliga konstiga positioner. Som person är du väldigt påhittig och i sängen är du inte rädd för att testa något nytt. Eftersom du har sex med så många olika perosner så är det bäst för dig att använda kondom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tackar tackar, tanken är att man måste välja, bara då sanningen kommer fram
![]() Hur menar ni med att lägga upp nya test?? Någon som kan utveckla? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Flera typer av "sextest".
Så att samma besökare vill återkomma till din sajt. Uppdaterar du då sajten regelbundet med spännande tester kommer återbesöken av ren automatik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe, kul grej. Stämde in till punkt och pricka
![]() Håller med de andra - flera olika tester, någon nice design. Sen borde besökaren kunna lämna sin e-postadress och få en utförligare rapport ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bra förstår jag! Får väl sitta och fortsätta leka lite psykolog
![]() Någon som vet var det finns ett mailscript i ASP fö ASPMail, Jmail eller CDO. Behöver en grund bara eftersom jag inte gjort det förr och inte kommer in på ASPsidan.se. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|