FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Känner igen mig
![]() Jag är 14 (fyller 15) och skulle köpa ny dator förra veckan, en månad innan blev jag desperat när jag kom på att det saknades 3000 kr! http://www.RentACoder.com hjälpte mig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
haha gör en snygg design och sälj den här på WM
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för alla förslag!
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du kan få jobba åt mig om du kan PHP, ASP, html, mysql osv =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Om man är bra på programmering/(webb)design finns det mycket pengar att hämta.
![]() Du kan till exempel leta upp ett lokalt företag med en dålig/ingen hemsida och erbjuda dig att göra om den för en rimlig penning. Det blir ofta inte alldeless för mycket jobb och det är bar betalt (slår SDR med hästlängder). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt bästa sommarjobb var faktiskt på en kyrkogård
![]() Större kyrkogårdar erbjuder ungdomar liknande arberten då den ordinarie personal går på semester osv. Man får vara ute mycket, det är ett relativt enkelt jobb och man träffar massa trevliga människor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för ännu fler bra tips hörrni!
![]() Tyvärr är jag inte något proffs på ASP eller PHP men kan en del om html och css. Hur mycket är en "rimlig penning" för att göra ett företagt hemsida i endast html och css? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Börja spela någon av alla dessa MMORPG spel, t.e.x diablo två. Gör din gubbe till en mf'are (magic finder) och sälj allt du hittar. Kanske inte så högavlönat per sak du hittar, men många bäckar små..
Se t.e.x lewt.com/d2mania.com/d2hi.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det dyker inte upp så många uppdrag där nu, men det kanske det gör så småningom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack så jättemycket!
![]() Har även en fundering på att teckna av husdjur åt folk för en penning, men vet inte om det är så lätt att få kunder. Har inte så lätt för marknadsföring och sånt. :P |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|