FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är det någon här som köpt kamera eller något annat från Japan Photo?
Tänkte nämligen beställa en kamera därifrån och vill höra om ni har något speciellt att säga om dem. Jag bor en bit ifrån deras butiker så skulle det uppstå något problem så blir det iofs inte så lätt.. men det löser väl sig då hoppas vi. Undrar särskilt över deras "superförsäkring", om det är någon som råkat ut för något och/eller vet hur mycket den täcker? Är det så "super"? Tacksam för snabbt svar då jag antagligen beställer kameran redan idag eller imorrn om jag inte får höra allt för dåliga saker om dem! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
När jag skulle köpa min D80 var den flera tusen kronor dyrare än expert, siba och andra butiker i samma område. Dock verkar dom ha kunnig personal.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej. Den kameran jag funderar på är billigare där än vad den är på t.ex. siba, elgiganten, expert o.s.v. Så det är ju bara positivt för mig ändå.
Att de har kunnig personal är ju ett plus. ![]() Tack så mycket för hjälpen! Tar gärna emot fler kommentarer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Butikerna har bra service, men jag har aldrig beställt på nätet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej. Tack så mycket. Ser ganska positivt ut än så länge i alla fall.
![]() Ingen som har något erfarenhet av deras "superförsäkring"? Hur ska jag kunna veta vad den täcker? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||