FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag skickade min annons säkert för två dagar sedan under förmedling av jobb & tjänster! Den har inte kommit upp, har mailat moderator men ej fått svar. Har det att göra med att jag är ny medlem, eller att det är många anonnser som granskas. Skickat anonnsen tre gånger ifall den kommit på villovägar. Har svårt att tro att dom inte hinner med då ingen annons sänts in sedan den 22:a. Har läst all FAQ så det borde inte vara något fel på mitt innehåll i texten, men jag klistrar in den här så att ifall jag gjort något fel kan ni väl vara schyssta och kontakta mig
Mvh //Peter __________________________________________________ __________________________________ Letar efter någon som känner sig sugen på att göra en proffsig/snygg sida. Ser gärna ett längre samarbete då jag måste upp med nya bilder för att kunna visa referensobjekt. Dröjer säkert 3-6 månader innan första uppdateringen. Du skall kunna uppvisa referensobjekt. Det du får av mig är bilder och en rapport på några sidor om vad företaget arbetar med så att du enkelt kan kopiera in text. Det är viktigt att du kan läsa av vad kunderna kan tänkas tycka vara relevant i rapporten, utifrån det ta den text och göra hemsida av. Det kommer inte vara någon webshop eller något loggin. Min närmaste konkurrent skulle väl vara http://www.sgsc.com/SE/default.asp & www.eventpersonal.se . Ska även göra en logotype om det är samma person som gör hemsidan vet jag inte ännu – är du duktig hör av dig. Bilder och rapport kan fås inom en vecka. Önskar ha hemsidan klar 30 dagar efter det. Har jag missat något hör av er. Domänet är registrerat hos www.one.com om det har betydelse? Priset Fast pris vi kommer överens om. Timpris, men då vill jag ha något slags tak Med vänlig hälsing //Peter [email protected] |
||
![]() |
![]() |
|
|