FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej.
Har sökt i min desperation efter en ny design på en sida jag driver vid sidan av och söker nu efter lite hjälp på WN. Sidan finns redan alltså idag och jag behöver hjälp med att ge sidan i sig ett ansiktslyft. Idagsläget känner jag väl själv att sidan är lite 90-tal och de jag skulle vilja förmedla till mina besökare är en stilren och enkel design men ändå lite '2000-tal' stuk på det hela. Sidan har idagsläget inga inkomster eller dylikt så budgeten är begränsad vad gäller att ta fram en ny design. Men nån tusenlapp skulle jag nog kunna ge om jag finner de jag söker. :) Betalning sker som privatperson. Referens till tidigare jobb skulle uppskattas så jag vet ungefär hur ni "tänker" vad gäller form och färgsättning. PM:a eller mejla för mer info (använd mejl funktionen på WN) Sidan det rör sig om finner ni under min profil. Mvh, Johan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
asså
Jag tittade lite snabbt på sidan och jag tycker sidan duger om du nu inte har planer på att lägga ut massor av stålar på en snyggare design. Men du kan ju alltid snyggatill bilderna med lite arbete bakom Gimp allt Photoshop. Vill du ha en snyggare "2000look" så kan du ju alltid leta bland någon gratis/billig template annars så får du nog ta fram mera pengar om du vill att någon skall sitta några timmar med detta.. Det jag tror du borde satsa på det är snarare marknadsföring av sida samt hitta områden där du kan promota sidan istället för att snygga till den. Hitta praktiska tjänster och lösningar där företag och besökare kan ha nytta utav den. det är oftast viktigare än en tjusig design. Designen är förvisso också viktig men du kan satsa kraften och tiden på flera tjänster som kan ge mera pengar till en dyr design. (jag borde sova nu ) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|