FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
40 spottar a 10 sekunder kändes ändå helt ok. Synd bara att man inte kunde välja program när ens spot skulle visas.
Sedan var det massa annat mumbo-jumbo om banners och garanterade klick etc som fick mig att bli lite tveksam. Däremot så skickade direkt ett bra informativt mail om vad som ingick i erbjudandet. Känsn som att det är TV7 som öppnat upp för en ny annonsform och då är det direkt flera produkttions/säljbolag som hugger för att försöka tjäna lite extrapengar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
en kund till mig sitter o studsar och vill spendera pengar på marknadsföring. och det är bäst att man håller sig informerad innan kunden får ett samtal och hoppar på det så köper han grisen i säcken lixom. Så om jag kan ta reda på info om det och se så det inte är grisen i säcken (eller om det är skit) så jag kan göra ett informativt beslut åt kunden ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hade ingen aning om att kanalen fanns.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag säljer utrymme på storbildsskärmar på baksidan av månen. 100x130 meter för bara 10kr per vecka. Det är ännu billigare! Nej, dessa pengar ger jag hellre till våra affiliates då. (Smygfjäsk till er B) ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Trodde att den kanalen var nerlagd, men där hade jag fel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag brukade titta på deras program om spel. Sedan hände det att jag inte zappade bort från sofias mode tror jag det hette. Riktigt bra att det ska bli en spelkanal tycker jag men jag tror inte efterfrågan finns.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag varken har kanalen, eller har sett den när jag har kunnat.
Om jag hade den så kanske jag hade tittat, men det är tveksamt då jag knappt tittar på någon annan kanal heller för den delen :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tror inte heller att det är "scam" i regelrätt bemärkelse. Men däremot överdrivet. Inte en chans att de har så många tittare som de påstår. De har säkert väldigt goda intentioner, men jag tycker inte att småföretagare ska behöva sponsra deras tillväxt. Bättre att de plockar in reklam från jättarna då.
Det heter ju TV7 Aftonbladet, och säljarna presenterar det som det. Så jag vet inte vad man ska skriva annars. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|