Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Någon mer som drabbas av TV7-stalking?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-04-19, 15:46 #11
MrHandley MrHandley är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2004
Mycket flitig postare

40 spottar a 10 sekunder kändes ändå helt ok. Synd bara att man inte kunde välja program när ens spot skulle visas.

Sedan var det massa annat mumbo-jumbo om banners och garanterade klick etc som fick mig att bli lite tveksam.

Däremot så skickade direkt ett bra informativt mail om vad som ingick i erbjudandet. Känsn som att det är TV7 som öppnat upp för en ny annonsform och då är det direkt flera produkttions/säljbolag som hugger för att försöka tjäna lite extrapengar
MrHandley är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-04-19, 15:53 #12
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2003
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Originally posted by MrHandley@Apr 19 2008, 15:46
40 spottar a 10 sekunder kändes ändå helt ok. Synd bara att man inte kunde välja program när ens spot skulle visas.
Sedan var det massa annat mumbo-jumbo om banners och garanterade klick etc som fick mig att bli lite tveksam.
Däremot så skickade direkt ett bra informativt mail om vad som ingick i erbjudandet. Känsn som att det är TV7 som öppnat upp för en ny annonsform och då är det direkt flera produkttions/säljbolag som hugger för att försöka tjäna lite extrapengar
du får gärna skicka det mailet till mig så man kan se vad det är dom pratar om.
en kund till mig sitter o studsar och vill spendera pengar på marknadsföring.
och det är bäst att man håller sig informerad innan kunden får ett samtal och hoppar på det så köper han grisen i säcken lixom.
Så om jag kan ta reda på info om det och se så det inte är grisen i säcken (eller om det är skit) så jag kan göra ett informativt beslut åt kunden .
Dennis Holm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-04-19, 16:12 #13
totoos avatar
totoo totoo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2006
totoo totoo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
totoos avatar

Reg.datum: Nov 2006
hade ingen aning om att kanalen fanns.
totoo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-04-19, 17:20 #14
Tezs avatar
Tez Tez är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Feb 2007
Flitig postare
Tezs avatar

Citat:
Originally posted by MrHandley@Apr 19 2008, 15:46

Mmmm, om någon hade sett på kanalen... Men än så länge har ju INGEN medgett att de tittar på den. Är det bara för att folk skäms för att erkänna det som ingen här säger "Ja, den tittar jag ofta på". Ganska många säger ju att de inte visste att den fanns, alternativt att det är skit som man bara zappar förbi.

Jag säljer utrymme på storbildsskärmar på baksidan av månen. 100x130 meter för bara 10kr per vecka. Det är ännu billigare!

Nej, dessa pengar ger jag hellre till våra affiliates då. (Smygfjäsk till er B) )
Tez är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-04-19, 18:51 #15
AndreasJ AndreasJ är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2005
AndreasJ AndreasJ är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2005
Trodde att den kanalen var nerlagd, men där hade jag fel.
AndreasJ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-04-19, 19:44 #16
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2007
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2007
Jag brukade titta på deras program om spel. Sedan hände det att jag inte zappade bort från sofias mode tror jag det hette. Riktigt bra att det ska bli en spelkanal tycker jag men jag tror inte efterfrågan finns.
Erik Stenman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-04-20, 16:22 #17
Da Bear Da Bear är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2008
Da Bear Da Bear är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2008
Jag varken har kanalen, eller har sett den när jag har kunnat.
Om jag hade den så kanske jag hade tittat, men det är tveksamt då jag knappt tittar på någon annan kanal heller för den delen :P
Da Bear är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-04-22, 12:32 #18
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare

Citat:
Ursprungligen postat av Tez
Citat:
Ursprungligen postat av MrHandley

Mmmm, om någon hade sett på kanalen... Men än så länge har ju INGEN medgett att de tittar på den. Är det bara för att folk skäms för att erkänna det som ingen här säger "Ja, den tittar jag ofta på". Ganska många säger ju att de inte visste att den fanns, alternativt att det är skit som man bara zappar förbi.

Jag säljer utrymme på storbildsskärmar på baksidan av månen. 100x130 meter för bara 10kr per vecka. Det är ännu billigare!

Nej, dessa pengar ger jag hellre till våra affiliates då. (Smygfjäsk till er B) )
Det jag reagerade på var den aftonbladet liknande rubriken. Tror inet att det är scam, bara ett nytt sätt för kanalen att sälja reklam. På samma sätt som det öppnades upp för timannonsering tidigare på AB
MrHandley är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-04-22, 13:52 #19
Tezs avatar
Flitig postare

Flitig postare
Tezs avatar

Tror inte heller att det är "scam" i regelrätt bemärkelse. Men däremot överdrivet. Inte en chans att de har så många tittare som de påstår. De har säkert väldigt goda intentioner, men jag tycker inte att småföretagare ska behöva sponsra deras tillväxt. Bättre att de plockar in reklam från jättarna då.

Det heter ju TV7 Aftonbladet, och säljarna presenterar det som det. Så jag vet inte vad man ska skriva annars.
Tez är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017